Dodaj do: Facebook Wykop Twitter.com Digg.com
Komentarze do wpisu:
Dzięki za cenne wskazówki Andrzeju - zasypana różnymi notatkami i linkami, z których, rzecz jasna, rzadko potem korzystam ;), spróbuję teraz Twojego przepisu :)
Inne wpisy autora:
- » Nauczyciel = inżynier sytuacji (?)
- » My i maszyny - nieco refleksyjnie
- » E-learning jako sposób wprowadzenia studenta w rzeczywistość start’up-u
- » Duże Dane w edukacji > jak jest?
- » Pytanie - odpowiedź: pomysł na konferencję
- » Zaczyna się...
- » Zanurzona rzeczywistość w tradycyjnych książkach
- » Przyjemność z uczenia się
- » Fitness informacyjny - początek
- » Przyszłość edukacji, cz. 2: head breeding
- » Przyszłość edukacji, część 1.
- » Jak kształcić myślenie analityczne w sytuacji, gdy myślenie po prostu boli?
- » Zabawa w skojarzenia
- » UWAGA jest skończona
- » Bańki, które zabijają
Ostatnio czytane:
- ♦ Oczekiwania i wyobrażenia uczniów nt. przyszłości komputerów, Marcin Dąbrowski
- ♦ Masowe kursy otwarte integralną częścią edukacji formalnej?, Maria Zając
- ♦ (Nie) Bezpieczni w sieci - konkurs dla NGO na najlepszą kampanię edukacyjną, Maria Zając
- ♦ Gra w edukację i profile graczy, Maria Zając
- ♦ Jak oceniać wspólnie ze studentami, Maria Zając