2008
23

Informacje o numerze
- Data wydania:
- 14 lutego 2008 r.
- Wersja online:
- ISSN 1731-7428
- Wersja drukowana:
- ISSN 1731-6758
Artykuły naukowe zawarte w niniejszym czasopiśmie są recenzowane.
E-mentor nr 1 (23) / 2008
Od redakcji
-
słowo wstępne
Marcin Dąbrowski
- Aktualności
Metody, formy i programy kształcenia
- Działalność PKA w procesie doskonalenia systemu szkolnictwa wyższego w Polsce - z prof. Markiem Rockim, przewodniczącym Państwowej Komisji Akredytacyjnej, rozmawia Marcin Dąbrowski
-
Gospodarka oparta na wiedzy - recenzja
Bogdan Stefanowicz
-
Wiedza kolektywna na przykładzie polskiej oświaty
Jan Amir Fazlagić
-
Mapowanie i transfer wiedzy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie
Piotr Wachowiak
-
Gra o szkołę. W poszukiwaniu zasad zarządzania w nowych czasach - recenzja
Jan Amir Fazlagić
E-edukacja w kraju
-
Wirtualny pacjent jako narzędzie nauczania problemowego w kontekście europejskiego projektu eViP
Andrzej A. Kononowicz, Aleksandra J. Stachoń, Irena Roterman-Konieczna
-
Chrząszcz brzmi w trzcinie czyli Shibboleth
Marek Kotowski
-
e-learning 2.0 - przegląd technologii i praktycznych wdrożeń
Marcin Dąbrowski
-
Web 3.0 jako transgresja kulturowa o wymiarze społecznym
Ewa Lubina
-
Zarządzanie czasem w systemach spersonalizowanych na przykładzie platformy e-learningowej
Tomasz Eisenbardt
Felieton
-
Coach - biznesowa guwernantka, życiowy guru i terapeuta w jednym
Grzegorz Myśliwiec
Zarządzanie wiedzą
-
Pozyskiwanie i wykorzystywanie wiedzy klientów
Daniel Gach
-
Czego możemy nauczyć się od Japończyków? Zarządzanie wiedzą w firmach japońskich
Beata Mierzejewska
Kształcenie ustawiczne
-
Edukacja konsumencka elementem kształcenia ustawicznego - projekt DOLCETA
Anna Dąbrowska, Bogdan Mróz, Anna Zbierzchowska
-
Edukacja, wychowanie, poradnictwo w kulturze popularnej. Zaproszenie na konferencję
Marta Kondracka, Alina Łysak
-
Idea kształcenia ustawicznego w działaniach organizacji międzynarodowych
Katarzyna Wiktoria Witek
E-biznes
-
Dopasowanie biznes-IT w Polsce
Remigiusz Orzechowski
-
Wpływ zaufania klientów na popularność muzycznych sklepów internetowych
Marcin Kędzior, Jakub Piotrkowicz
E-edukacja na świecie
-
What the Internet Tells Us
Tom P. Abeles