Dodaj do: Facebook Wykop Twitter.com Digg.com
Tagi wpisu
Inne wpisy autora:
- » Inwazja Zombie i inne propozycje :)
- » Take IT Slow
- » Do piernika nie dodajemy – czyli przetestuj swój test
- » Polski MOC Akademicki
- » ¡Mucho gusto!
- » Harvard University: testy zwiększają efektywność samodzielnej nauki
- » Think or Swim
- » Peer-review experiment ;-)
- » Infografika – częściej na szkolnej ścianie, niż w wirtualnej klasie…?
- » Let's Pin It
- » ESFP ;)
- » Style uczenia się nie istnieją?
- » E-nauczycielu, nie bądź zbyt aktywny ;-)
- » Przełamując lody online
- » Maria na Stanford, ja do Karoliny :-)
Ostatnio czytane:
- ♦ Oczekiwania i wyobrażenia uczniów nt. przyszłości komputerów, Marcin Dąbrowski
- ♦ Kursy MOOC jako część edukacji formalnej, Maria Zając
- ♦ E-learning a programy operacyjne na lata 2014-2020, Marcin Dąbrowski
- ♦ Wymuszona zmiana - gdzie szukać pomocy, Maria Zając
- ♦ Jak wynagradzać e-nauczycieli?, Marcin Dąbrowski