Dodaj do: Facebook Wykop Twitter.com Digg.com
Tagi wpisu
Inne wpisy autora:
- » Nauczyciel = inżynier sytuacji (?)
- » My i maszyny - nieco refleksyjnie
- » E-learning jako sposób wprowadzenia studenta w rzeczywistość start’up-u
- » Duże Dane w edukacji > jak jest?
- » Pytanie - odpowiedź: pomysł na konferencję
- » Zaczyna się...
- » Zanurzona rzeczywistość w tradycyjnych książkach
- » Przyjemność z uczenia się
- » Fitness informacyjny - początek
- » Przyszłość edukacji, część 1.
- » Jak kształcić myślenie analityczne w sytuacji, gdy myślenie po prostu boli?
- » Letting-Think-Flow
- » Zabawa w skojarzenia
- » UWAGA jest skończona
- » Bańki, które zabijają
Ostatnio czytane:
- ♦ Masowe kursy otwarte integralną częścią edukacji formalnej?, Maria Zając
- ♦ Nauczanie online - zamieszanie terminologiczne, Maria Zając
- ♦ Na fali zmian – czym różni się TDP od LXP i LMS?, Maria Zając
- ♦ Cykl życia e-learningu, Marcin Dąbrowski
- ♦ Students’ Science Expo – łączy nas nauka - 3.10.2018 Wrocław, Maria Zając