Dodaj do: Facebook Wykop Twitter.com Digg.com
Komentarze do wpisu:
Dzięki za cenne wskazówki Andrzeju - zasypana różnymi notatkami i linkami, z których, rzecz jasna, rzadko potem korzystam ;), spróbuję teraz Twojego przepisu :)
Inne wpisy autora:
- » Nauczyciel = inżynier sytuacji (?)
- » My i maszyny - nieco refleksyjnie
- » E-learning jako sposób wprowadzenia studenta w rzeczywistość start’up-u
- » Duże Dane w edukacji > jak jest?
- » Pytanie - odpowiedź: pomysł na konferencję
- » Zaczyna się...
- » Zanurzona rzeczywistość w tradycyjnych książkach
- » Przyjemność z uczenia się
- » Fitness informacyjny - początek
- » Przyszłość edukacji, cz. 2: head breeding
- » Przyszłość edukacji, część 1.
- » Jak kształcić myślenie analityczne w sytuacji, gdy myślenie po prostu boli?
- » Zabawa w skojarzenia
- » UWAGA jest skończona
- » Bańki, które zabijają
Ostatnio czytane:
- ♦ Oczekiwania i wyobrażenia uczniów nt. przyszłości komputerów, Marcin Dąbrowski
- ♦ Szkoła bez sal, klas i przedmiotów – szkoła przyszłości?, Maria Zając
- ♦ Dla kogo jest MOOC?, Maria Zając
- ♦ Gdy student może wybrać czego chce się uczyć …, Maria Zając
- ♦ Trzecia fala czyli masowe otwarte kursy online na uniwersytetach, Maria Zając