Dodaj do: Facebook Wykop Twitter.com Digg.com
Tagi wpisu
Inne wpisy autora:
- » Inwazja Zombie i inne propozycje :)
- » Take IT Slow
- » Do piernika nie dodajemy – czyli przetestuj swój test
- » Polski MOC Akademicki
- » ¡Mucho gusto!
- » Harvard University: testy zwiększają efektywność samodzielnej nauki
- » Think or Swim
- » Peer-review experiment ;-)
- » O motywacji i jej wpływie na efektywność uczenia się
- » Infografika – częściej na szkolnej ścianie, niż w wirtualnej klasie…?
- » Let's Pin It
- » ESFP ;)
- » E-nauczycielu, nie bądź zbyt aktywny ;-)
- » Przełamując lody online
- » Maria na Stanford, ja do Karoliny :-)
Ostatnio czytane:
- ♦ Masowe kursy otwarte integralną częścią edukacji formalnej?, Maria Zając
- ♦ Kursy typu HyFlex – możliwości i wyzwania, Maria Zając
- ♦ Dla kogo jest MOOC?, Maria Zając
- ♦ Nick Shackleton-Jones – edukacja to nie uczenie się, Maria Zając
- ♦ Szkoła inżynierów czyli latająca miotła czarownicy zamiast lekcji kaligrafii, Maria Zając