2005
9

Informacje o numerze
- Data wydania:
- 11 kwietnia 2005 r.
- Wersja online:
- ISSN 1731-7428
- Wersja drukowana:
- ISSN 1731-6758
Artykuły naukowe zawarte w niniejszym czasopiśmie są recenzowane.
E-mentor nr 2 (9) / 2005
Od redakcji
-
słowo wstępne
Marcin Dąbrowski
Felieton
-
W krzywym zwierciadle: Polska drugim Harvardem
Grzegorz Myśliwiec, Paweł Garczyński
Metody, formy i programy kształcenia
-
Społeczeństwo informacyjne - często (nie)zadawane pytania
Michał Goliński
-
Polityka informacyjna w Polsce. Przypadek spółek giełdowych
Maria Aluchna
E-edukacja w kraju
-
Edukacja zdalna i e-learning - wybrane zagadnienia na przykładzie Portalu Edukacji Ekonomicznej NBPortal.pl
Andrzej Jaszczuk
-
Wybrane elementy e-edukacji w Uniwersytecie Gdańskim
Grażyna Penkowska
-
Konferencja e-Learning w Społeczeństwie Wiedzy
Maria Zając
-
Dostępność stron internetowych dla osób niepełnosprawnych - problemy i trudności techniczne
Czesław Ślusarczyk
-
eTEN elektroniczne usługi dla wszystkich
Joanna Tabor
-
Pomoc online jako element wspomagający naukę techniki cyfrowej
Krystyna Noga, Marcin Janowski
-
Wirtualne Campusy - nowy wymiar edukacji
Marcin Dąbrowski
Zarządzanie wiedzą
-
Wiedza w firmie: jak obudzić uśpiony potencjał?
Tomasz Rudolf
-
Skuteczne zarządzanie informacją, czyli równowaga pomiędzy logiką a wyobraźnią
Mariusz Paszko
-
Dziesięć sposobów oddziaływania wiedzy na tworzenie wartości
Karl-Erik Sveiby
-
Wybrane elementy zarządzania wiedzą w organizacji publicznej na przykładzie Urzędu Miasta Elbląga
Przemysław Brozdowski, Jakub Dyrlico, Krzysztof Leja
-
Motywowanie w zarządzaniu wiedzą (cz. II)
Beata Mierzejewska, Krzysztof Kowalczyk
E-sgh
-
Wstępna ocena przydatności materiałów dostępnych na platformie e-sgh - omówienie wyników ankiet
Maria Zając, Marcin Dąbrowski
E-biznes
-
eBusiness Intelligence
Remigiusz Orzechowski
-
Porównanie systemów obsługi poczty elektronicznej - webmail
Maciej Kroenke
-
BIP - powszechny dostęp do informacji publicznej
Monika Kaczmarek-Śliwińska, Robert Falkowski, Jacek Andziak
Kształcenie ustawiczne
-
W poszukiwaniu istoty edukacji permanentnej
Daniel Korzan
-
Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
Hanna Solarczyk
-
Warszawskie uniwersytety trzeciego wieku
Katarzyna Lubryczyńska
E-edukacja na świecie
-
Open up. Dlaczego oprogramowanie open source jest najlepszym modelem dla edukacji?
Joost J. Becking
-
Projekt Leonardo da Vinci. "Wirtualne kursy zawodowego języka angielskiego oraz system ich ewaluacji - VENOCES"
Liliana Anioła-Jędrzejek, Anna Grabowska