2008
24

Informacje o numerze
- Data wydania:
- 14 kwietnia 2008 r.
- Wersja online:
- ISSN 1731-7428
- Wersja drukowana:
- ISSN 1731-6758
Artykuły naukowe zawarte w niniejszym czasopiśmie są recenzowane.
E-mentor nr 2 (24) / 2008
Od redakcji
Metody, formy i programy kształcenia
- Procedury a wartości akademickie - środowiskowa dyskusja
-
Powinność w świecie cyfrowym - recenzja
Piotr Bołtuć
-
Dobre praktyki corporate governance. Światowe tendencje a polskie doświadczenia
Maria Aluchna
-
Prezentacja profesjonalna - recenzja
Marta Juchnowicz
-
E-obywatel - przezwyciężanie barier
Beata Chodacka, Marek Miłosz
E-edukacja w kraju
-
Badanie eye tracking - jak zwiększać czytelność tekstu w internecie
Wojciech Chojnacki
-
Edukacja w służbie marketingu, czyli jak nauczyć klienta mądrego kupowania, wykorzystując internet jako medium
Piotr Lewandowski, Tomasz Chudak
-
E-learning. Identyfikacja stanu rozwoju i jego przyszłe koncepcje w kształceniu studentów - relacja z konferencji
Anna Piaskowska
-
Kurs online z przysposobienia bibliotecznego - studium przypadku
Rafał Moczadło
-
Efektywność projektu LAMS WZiEU - studium przypadku
Adam Stecyk
Zarządzanie wiedzą
-
Rozwój organizacji uczącej się a zarządzanie talentami
Joanna Tabor
-
Open innovation - nowe podejście w procesach innowacji
Beata Mierzejewska
Kształcenie ustawiczne
-
Motywy uczestnictwa nauczycieli w kształceniu ustawicznym
Aleksandra Litawa
E-biznes
-
Ocena zachowania użytkowników platformy C2C na podstawie eksploracji danych ich aktywności w internetowym systemie aukcyjnym
Artur Strzelecki, Tomasz Bacewicz, Marcin Ściański
-
Rola i znaczenie Web 2.0 w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa
Zbigniew E. Zieliński
E-edukacja na świecie
-
Validating a Measurement Tool of Presence in Online Communities of Inquiry
Karen P. Swan, Jennifer C. Richardson, Philip Ice, Randy Garrison, Martha Cleveland-Innes, J. Ben Arbaugh