2011
42

Informacje o numerze
- Data wydania:
- 12 grudnia 2011 r.
- Wersja online:
- ISSN 1731-7428
- Wersja drukowana:
- ISSN 1731-6758
Artykuły naukowe zawarte w niniejszym czasopiśmie są recenzowane.
E-mentor nr 5 (42) / 2011
Od redakcji
-
Od redakcji
Marcin Dąbrowski
- Aktualności
Metody, formy i programy kształcenia
-
Strategia dobrowolnego dzielenia się aktywami niematerialnymi na rynkach technologii ICT – nowe wyzwanie dla regulacji?
Włodzimierz Szpringer
-
Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy - recenzja
Janina Fras, Wojciech Rynkiewicz
-
Wieloetatowość pracowników a zarządzanie kapitałem ludzkim
Waldemar Walczak
-
Jak prowadzić dialog z interesariuszami?
Piotr Wachowiak
-
Plagiatorstwo – propozycja diagnozy i terapii na podstawie wyników badania ankietowego wśród studentów
Nikodem Miranowicz
E-edukacja w kraju
-
Społecznościowy kurs e-learningowy
Agnieszka Chrząszcz, Karolina Grodecka, Jan Marković
-
e-edukacja.net - relacja z konferencji
Marcin Dąbrowski, Maria Zając
-
Ewaluacja w procesie kształcenia online – możliwości narzędzia SEVAQ+
Małgorzata Grad-Grudzińska, Magdalena Jasińska, Adam Chmielewski
-
Konferencja Naukowa Edukacyjne konTeksty Cyberprzestrzeni – relacja
Natalia Walter
-
E-learning w nauczaniu rachunkowości. Wyniki badań ankietowych
Joanna Krasodomska
-
Skuteczność tradycyjnych i elektronicznych form kształcenia w zakresie przedmiotów ekonomicznych – wyniki badań
Piotr Betlej
-
Zastosowanie programu PowerPoint w e-learningu
Barbara Kołodziejczak
Zarządzanie wiedzą
-
Audyt informacji – problemy metodologiczne
Katarzyna Materska
-
Praktyki zarządzania wiedzą projektową w polskich organizacjach – wyniki badań
Paweł Wyrozębski
Kształcenie ustawiczne
E-biznes
-
Centralna baza e-wzorów w świetle nowych przepisów – ułatwienie czy komplikacja?
Marta Matuszewska-Maroń, Justyna Góral-Kaczmarek
E-edukacja na świecie
-
Konferencja Online Educa Berlin 2011 - relacja
Dorota Myko
-
Teaching and Learning with Social Media
Catheryn Cheal