2007
19

Informacje o numerze
- Data wydania:
- 10 kwietnia 2007 r.
- Wersja online:
- ISSN 1731-7428
- Wersja drukowana:
- ISSN 1731-6758
Artykuły naukowe zawarte w niniejszym czasopiśmie są recenzowane.
E-mentor nr 2 (19) / 2007
Od redakcji
-
słowo wstępne
Marcin Dąbrowski
- Aktualności
Metody, formy i programy kształcenia
-
Wpływ globalnej gospodarki sieciowej na e-learning
Witold T. Bielecki
-
Strategia rozwoju kraju 2007-2015: Czy nadchodzą dobre czasy dla szkolnictwa i nauki?
Małgorzata Sulmicka
-
Czego boi się Thomas Friedman? Świat jest płaski. Krótka historia XXI wieku (recenzja)
Mikołaj Pindelski
-
Attention economy - koncepcja zarządzania uwagą (cz. I)
Maria Aluchna
-
Mechanizmy corporate governance w spółkach giełdowych (recenzja)
Beata Mierzejewska
E-edukacja w kraju
-
Rola standaryzacji platform w e-learningu
Kazimierz Waćkowski, Jacek M. Chmielewski
-
eTwinning przykładem e-learningu w oświacie
Elżbieta Gajek
-
Ocena jakości e-kursów realizowanych w ramach projektu KNOW Kształcenie na odległość wspierające rozwój kwalifikacji zawodowych w województwie pomorskim
Anna Grabowska
-
Kultura konwergencji. Zderzenie starych i nowych mediów (recenzja)
Jan D. Antoszkiewicz
-
Internet - medium informacji versus dezinformacji
Magdalena Szpunar
-
Rola autoprezentacji internetowej osób niepełnosprawnych w procesie integracji społecznej
Ewa Lubina
E-biznes
-
Problem plagiatowania w szkolnictwie wyższym. Charakterystyka elektronicznego systemu antyplagiatowego
Sebastian Kawczyński
-
Zarządzanie zaufaniem w organizacjach wirtualnych (recenzja)
Maria Aluchna
-
Przegląd modeli e-biznesowych (cz. II)
Dariusz Nojszewski