Kalendarz wydarzeń
W serwisie prezentowane są zapowiedzi ciekawych konferencji, seminariów i warsztatów poświęconych tematyce e-learningu, zarządzania wiedzą, e-biznesu oraz kształcenia akademickiego oraz ustawicznego - które odbywają się w Polsce i na świecie.
Serwis umożliwia również zapoznanie się z zapowiedziami konferencji, publikowanymi w kolejnych wydaniach "e-mentora".
W celu zapoznania się z szczegółowym opisem wydarzenia, należy kliknąć na jego tytuł.
Atlanta, GA, USA
EdNET 2015 is a must-attend event for education industry stakeholders!
For more than 25 years, EdNET has provided business leaders with the perfect combination of insightful sessions and plenty of networking and opportunities to:
- Network with long-established players and entrepreneurial start-ups
- Gain essential market insight on the latest funding, legislation, technology, and curriculum developments
- Grow their list of receptive contacts and potential partners for growth
- Determine the right business solutions based on current market trends
- Develop an integrated marketing strategy that incorporates new, proven methods for reaching educators
No other education industry event connects you with the market’s best and brightest.
Whether you’re a publisher, software developer, hardware manufacturer, investor, industry analyst, or provider of any service to schools or to those who are, you need to be at EdNET!
Looking to expand your market presence? EdNET 2015 is the place to find strategic partners for product development in both the private and public sector.
Want to be ahead of the curve on new technologies and education initiatives? You’ll find the early adopters and crystal ball gazers at EdNET 2015.
EdNET 2015 will take place at the Loews Atlanta Hotel (Atlanta, Georgia) on October 4-6, 2015.
Więcej informacji na: http://ednetconference.com/
1. Kierunki rozwoju komunikacji marketingowej w sferze publicznej:
- kreowanie marki regionu,
- e-urząd i nowoczesna obsługa interesantów,
- event-marketing,
- rozwój narzędzi komunikacji marketingowej w administracji publicznej,
- kreowanie relacji w sferze publicznej,
- społeczna odpowiedzialność biznesu,
- komunikacja marketingowa w organizacjach non profit,
- nowoczesne technologie wykorzystywane w komunikacji marketingowej,
- system całościowej identyfikacji w komunikacji marketingowej,
- social media w komunikacji marketingowej wykorzystywane przez jednostki samorządu terytorialnego.
2. Kierunki rozwoju komunikacji marketingowej w sferze prywatnej:
- problemy komunikacji marketingowej na globalnym rynku,
- rozwój narzędzi komunikacji marketingowej w przedsiębiorstwach,
- kształtowanie relacji i lojalności oraz znaczenie personelu,
- internet i nowoczesne narzędzia w komunikacji marketingowej,
- zintegrowana komunikacja marketingowa,
- rola mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej,
- psychologiczne aspekty komunikacji,
- media w kreowaniu wizerunku.
3. Konsument na tle zmian zachodzących w otoczeniu:
- kierunki zmian w zachowaniach konsumentów,
- znaczenie analiz rynku i badań marketingowych w ewoluującym otoczeniu,
- nowoczesna obsługa interesantów,
- rola partnerstwa w obsłudze konsumenta,
- koncepcja marki na tle zmian w zachowaniach nabywczych,
- marketing partnerski i kreowanie lojalności z konsumentem,
- konsument na globalnym rynku,
- rozwój nowych segmentów/pokoleń konsumentów.
Więcej informacji na: http://www.marketingowa.wzieu.pl/