E-mentor logo

Kalendarz wydarzeń

W serwisie prezentowane są zapowiedzi ciekawych konferencji, seminariów i warsztatów poświęconych tematyce e-learningu, zarządzania wiedzą, e-biznesu oraz kształcenia akademickiego oraz ustawicznego - które odbywają się w Polsce i na świecie.

Serwis umożliwia również zapoznanie się z zapowiedziami konferencji, publikowanymi w kolejnych wydaniach "e-mentora".

październik 2015
Pon. Wt. Śr. Czw. Pt. Sob. Niedz.
28
29
30
7
12
13
14
15
16
17
18
31
1

W celu zapoznania się z szczegółowym opisem wydarzenia, należy kliknąć na jego tytuł.

Wybierz miesiąc a następnie rok:
E-edukacja na świecie
2nd - 4th October 2015

At The 2015 Teaching Professor Technology Conference, you'll take a close look at the diverse technologies that are influencing the ways teachers teach and students learn today.

At the same time, discover pedagogically effective ways to integrate these new technologies in your courses and on your campus.

At this three-day conference you'll join faculty, instructional designers, faculty developers, educational technology leaders, and other higher education professionals curious about new ways that technology is altering the learning environment.

The 2015 Teaching Professor Technology Conference will include sessions on:

  • Faculty Development
  • Course Design
  • Legal Issues and Policy
  • Grading and Feedback
  • Student Engagement
  • Content Delivery

This conference enables you to hear lively presenters, broaden your professional development, and network with colleagues in a collegial and cooperative atmosphere.

Whether you teach courses that are face-to-face, online, blended, flipped, or all of the above, The 2015 Teaching Professor Technology Conference can help you create a richer learning experience for your students and a more rewarding teaching experience for yourself.

The 2015 Teaching Professor Technology Conference will take place at the New Orleans Marriott Hotel on October 2-4, 2015.

Więcej informacji na: http://www.magnapubs.com/2015-teaching-professor-technology-conference/?st=refer&%3bs=tptechWS15MA-confalrts

4th - 6th October 2015

Atlanta, GA, USA

EdNET 2015 is a must-attend event for education industry stakeholders!

For more than 25 years, EdNET has provided business leaders with the perfect combination of insightful sessions and plenty of networking and opportunities to:

  • Network with long-established players and entrepreneurial start-ups
  • Gain essential market insight on the latest funding, legislation, technology, and curriculum developments
  • Grow their list of receptive contacts and potential partners for growth
  • Determine the right business solutions based on current market trends
  • Develop an integrated marketing strategy that incorporates new, proven methods for reaching educators

No other education industry event connects you with the market’s best and brightest.

Whether you’re a publisher, software developer, hardware manufacturer, investor, industry analyst, or provider of any service to schools or to those who are, you need to be at EdNET!

Looking to expand your market presence? EdNET 2015 is the place to find strategic partners for product development in both the private and public sector.

Want to be ahead of the curve on new technologies and education initiatives? You’ll find the early adopters and crystal ball gazers at EdNET 2015.

EdNET 2015 will take place at the Loews Atlanta Hotel (Atlanta, Georgia) on October 4-6, 2015.

Więcej informacji na: http://ednetconference.com/

Metody, formy i programy kształcenia
4-6 października 2015 r.

1. Kierunki rozwoju komunikacji marketingowej w sferze publicznej:

  • kreowanie marki regionu,
  • e-urząd i nowoczesna obsługa interesantów,
  • event-marketing,
  • rozwój narzędzi komunikacji marketingowej w administracji publicznej,
  • kreowanie relacji w sferze publicznej,
  • społeczna odpowiedzialność biznesu,
  • komunikacja marketingowa w organizacjach non profit,
  • nowoczesne technologie wykorzystywane w komunikacji marketingowej,
  • system całościowej identyfikacji w komunikacji marketingowej,
  • social media w komunikacji marketingowej wykorzystywane przez jednostki samorządu terytorialnego.

2. Kierunki rozwoju komunikacji marketingowej w sferze prywatnej:

  • problemy komunikacji marketingowej na globalnym rynku,
  • rozwój narzędzi komunikacji marketingowej w przedsiębiorstwach,
  • kształtowanie relacji i lojalności oraz znaczenie personelu,
  • internet i nowoczesne narzędzia w komunikacji marketingowej,
  • zintegrowana komunikacja marketingowa,
  • rola mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej,
  • psychologiczne aspekty komunikacji,
  • media w kreowaniu wizerunku.

3. Konsument na tle zmian zachodzących w otoczeniu:

  • kierunki zmian w zachowaniach konsumentów,
  • znaczenie analiz rynku i badań marketingowych w ewoluującym otoczeniu,
  • nowoczesna obsługa interesantów,
  • rola partnerstwa w obsłudze konsumenta,
  • koncepcja marki na tle zmian w zachowaniach nabywczych,
  • marketing partnerski i kreowanie lojalności z konsumentem,
  • konsument na globalnym rynku,
  • rozwój nowych segmentów/pokoleń konsumentów.

Więcej informacji na: http://www.marketingowa.wzieu.pl/