2011
39

Informacje o numerze
- Data wydania:
- 14 kwietnia 2011
- Wersja online:
- ISSN 1731-7428
- Wersja drukowana:
- ISSN 1731-6758
Artykuły naukowe zawarte w niniejszym czasopiśmie są recenzowane.
E-mentor nr 2 (39) / 2011
Od redakcji
-
Od redakcji
Marcin Dąbrowski
- Aktualności
Metody, formy i programy kształcenia
-
Koncepcja open access z perspektywy ekonomicznej analizy prawa – doświadczenia niemieckie
Włodzimierz Szpringer
-
Własność intelektualna – cenne niematerialne aktywa organizacji
Waldemar Walczak
-
Silna kultura zarządzania ryzykiem jako cecha nowoczesnych organizacji
Zbigniew Krysiak
-
Marketing szkoły – recenzja
Barbara Trzcińska
-
Kompetencje społeczne dyrektorów szkół – recenzja
Anna Stolińska
-
Przedsiębiorczość jako przedmiot nauczania na wyższej uczelni – wyzwania merytoryczne i metodyczne
Anita Richert-Kaźmierska
E-edukacja w kraju
-
Projektowanie i produkcja kursów e-learningowych dla dydaktyki akademickiej na przykładzie Uniwersytetu Gdańskiego
Stanisław Wrycza, Michał Kuciapski
-
Dorastanie w Second Life - recenzja książki Toma Boellstorffa Coming of Age in Second Life: An Anthropologist Explores the Virtually Human
Paweł Topol
-
Jakość bibliotek cyfrowych - aspekty i kryteria oceny
Ewa Głowacka
Zarządzanie wiedzą
-
Asymetria wiedzy w przedsiębiorstwie sieciowym
Mateusz Strychalski
-
Mądrość tłumów - dobre praktyki w crowdsourcingu
Katarzyna Królak-Wyszyńska
Kształcenie ustawiczne
-
Jak uczą się dorośli, czyli co powinien wiedzieć trener o specyfice kształcenia uczestników szkolenia
Katarzyna Mikołajczyk
-
Zrównoważony rozwój w edukacji konsumenckiej – projekt Dolceta
Anna Kobylińska, Anna Zbierzchowska
E-biznes
-
Zastosowanie nowoczesnych technologii dla zwiększenia efektywności zarządzania magazynem
Izabela Malanowska, Paweł Fajfer
E-edukacja na świecie
-
The Users’ Manual to the Unconscious Mind
Jayshiro Tashiro, Kamilla Jóhannsdóttir, Miguel Vargas Martin, Gerardo B. Reynaga, Julie Thorpe