2009
31

Informacje o numerze
- Data wydania:
- 5 października 2009 r.
- Wersja online:
- ISSN 1731-7428
- Wersja drukowana:
- ISSN 1731-6758
Artykuły naukowe zawarte w niniejszym czasopiśmie są recenzowane.
E-mentor nr 4 (31) / 2009
Od redakcji
-
słowo wstępne
Marcin Dąbrowski
- Aktualności
Metody, formy i programy kształcenia
-
Uniwersytet społecznie odpowiedzialny - przykład AGH
Krzysztof Leja
-
Rozwój uczelni poprzez nowe obszary nauki i kształcenia. Doświadczenia Wydziału Informatyki i Gospodarki Elektronicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Emil Panek
-
Inkubatory przedsiębiorczości jako katalizatory wzrostu w regionie
Anna Marszałek
-
Autoedukacja maturzystów wobec wymagań społeczeństwa wiedzy
Walentyna Wróblewska
-
Przyczynek do teorii wirtualnej rozrywki - recenzja Homo players
Piotr Bołtuć
-
Młodzi ekonomiści wobec kryzysu - relacja
Ewa Szczęsna
E-edukacja w kraju
-
Model aktywności w kursach online, czyli jak efektywnie angażować studentów
Maria Zając
-
Koncepcja kształcenia studentów w zakresie systemów e-learningowych
Anna Rybak, Wiesław Półjanowicz
-
E-dziennik jako narzędzie wspierające proces edukacji szkolnej
Monika Wróbel
-
Bariery wdrażania e-learningu na przykładzie uczelni wyższej (cz. I)
Małgorzata Striker, Katarzyna Wojtaszczyk
Zarządzanie wiedzą
-
Informatyka a coraz nowsze pojęcia informatyczne
Marian Kuraś
Kształcenie ustawiczne
-
Teorie motywacji i ich znaczenie dla praktyki dydaktycznej w szkoleniach komplementarnych
Katarzyna Mikołajczyk
-
XI Letnia Szkoła Młodych Andragogów - sprawozdanie
Anna Walulik
E-biznes
E-edukacja na świecie
-
Online Student Profiles: Stay-at-Home Mothers and Work-at-Home Mothers
Keith Bourne, Antony Chen, Gina LaGuardia