E-mentor logo

Kalendarz wydarzeń

W serwisie prezentowane są zapowiedzi ciekawych konferencji, seminariów i warsztatów poświęconych tematyce e-learningu, zarządzania wiedzą, e-biznesu oraz kształcenia akademickiego oraz ustawicznego - które odbywają się w Polsce i na świecie.

Serwis umożliwia również zapoznanie się z zapowiedziami konferencji, publikowanymi w kolejnych wydaniach "e-mentora".

marzec 2015
Pon. Wt. Śr. Czw. Pt. Sob. Niedz.
23
24
25
26
27
28
1
2
3
4
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
21
22
24
28
29
30
31
1
2
3
4
5

W celu zapoznania się z szczegółowym opisem wydarzenia, należy kliknąć na jego tytuł.

Wybierz miesiąc a następnie rok:
E-biznes
25-27 marca 2015

Kongres Dyrektorów E-commerce to przestrzeń do wymiany wiedzy, rozmów i analiz rynku, zorganizowana z myślą o najważniejszych osobach odpowiedzialnych za e-commerce w Polsce. Aby wziąć udział w wydarzeniu niezbędna jest rejestracja. Wszelkie informacje dostępne są pod adresem: http://www.kongresecommerce.pl/ To wydarzenie dedykowane: Dyrektorom i właścicielom średnich i dużych e-commerce E-commerce managerom z segmentu średnich i dużych firm Dyrektorom sprzedaży firm prowadzących sprzedaż wielokanałową Członkom zarządu odpowiedzialnym za rozwój sprzedaży Pierwszą edycję wydarzenia relacjonowały najważniejsze biznesowe media w kraju. Trzy dni, niemal 15 godzin merytorycznych treści, 16 prelegentów i prawie stu gości, pozwoliły stworzyć atmosferę przyjazną wymianie wiedzy i nawiązywaniu nowych relacji biznesowych. Druga odsłona Kongresu przyniesie jeszcze więcej ważnych tematów związanych z funkcjonowaniem w przestrzeni omnichannel commerce, a także omówienie trendów, które rządzą rynkiem e-commerce. Krajobrazem do konferencji będzie ponownie najbardziej malownicze polskie miasto – Kraków, którego uroki będziemy odkrywać wspólnie w ramach integracji w czasie wydarzenia

Więcej informacji na: http://www.kongresecommerce.pl/

26-27 marca 2015

Organizatorami konferencji są:  Instytut Informacyjnych Systemów Zarządzania Politechniki Częstochowskiej oraz Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa Oddział w Częstochowie.
 

Celem cyklicznie organizowanej konferencji jest wymiana doświadczeń nt. teorii i praktyki zarządzania współczesnymi organizacjami, w szczególności prezentacja technik i technologii multimedialnych, usprawniających prowadzenie działań gospodarczych i edukacyjnych.
 

Konferencja łączy naukę z biznesem poprzez dyskusyjną formę sesji naukowych, rozdzielanych wystąpieniami przedstawicieli biznesu.
 

W trakcie konferencji prowadzone będą także sesje wideokonferencyjne z ośrodkami naukowymi oraz przemysłowymi w kraju i zagranicą. 

Więcej informacji na: http://www.multimediawbiznesie.pl/indexp.html