Kalendarz wydarzeń
W serwisie prezentowane są zapowiedzi ciekawych konferencji, seminariów i warsztatów poświęconych tematyce e-learningu, zarządzania wiedzą, e-biznesu oraz kształcenia akademickiego oraz ustawicznego - które odbywają się w Polsce i na świecie.
Serwis umożliwia również zapoznanie się z zapowiedziami konferencji, publikowanymi w kolejnych wydaniach "e-mentora".
W celu zapoznania się z szczegółowym opisem wydarzenia, należy kliknąć na jego tytuł.
Tematyka konferencji dotyczyć będzie m.in. zagadnień, takich jak:
- platformy i narzędzia e-learningowe
- doświadczenia i opinie nauczycieli akademickich prowadzących zajęcia z wykorzystaniem platformy Moodle i Adobe Connect
- opinie studentów na temat takiej formy zajęć
- prawa autorskie materiałów multimedialnych na platformach, korzystanie ze źródeł internetowych
- przyszłość e-learningu, kursy przez Internet dla producentów rolnych, projekt MOOC.
Organizatorzy konferencji chcą, w możliwie najszerszym gronie osób zainteresowanych rozwojem kształcenia zdalnego, podzielić się doświadczeniami i wiedzą oraz rozwiązaniami organizacyjnymi w nauczaniu na odległość. Jednocześnie ich intencją, oprócz wymiany doświadczeń i integracji środowiska nauczycieli akademickich zaangażowanych we wdrażanie e-learningu na uczelniach rolniczych i przyrodniczych, jest także tworzenie przestrzeni dla osób zainteresowanych efektywnym i atrakcyjnym kształceniem młodzieży oraz pracujących z wykorzystaniem nowoczesnych technologii informacyjnych i komunikacyjnych.
Więcej informacji na: http://omega.sggw.waw.pl/konls/
LANOWANE SESJE OBEJMUJĄNASTĘPUJĄCĄPROBLEMATYKĘ Platformy i narzędzia e#learningowe Doświadczenia i opinie nauczycieli akademickich prowadzących zajęcia z wykorzystaniem platformy Moodlei AdobeConnect Opinie studentów na temat takiej formy zajęć Prawa autorskie materiałów multimedialnych na platformach, korzystanie ze źródełinternetowych Przyszłość e#learningu, kursy przez Internet dla producentów rolnych, projekt MOO
Więcej informacji na: http://omega.sggw.waw.pl/konls/?page_id=10