E-mentor logo

Kalendarz wydarzeń

W serwisie prezentowane są zapowiedzi ciekawych konferencji, seminariów i warsztatów poświęconych tematyce e-learningu, zarządzania wiedzą, e-biznesu oraz kształcenia akademickiego oraz ustawicznego - które odbywają się w Polsce i na świecie.

Serwis umożliwia również zapoznanie się z zapowiedziami konferencji, publikowanymi w kolejnych wydaniach "e-mentora".

październik 2014
Pon. Wt. Śr. Czw. Pt. Sob. Niedz.
29
30
1
2
3
4
5
12
13
14
16
17
18
19
20
22
25
26
27
28
29
30
31
1
2

W celu zapoznania się z szczegółowym opisem wydarzenia, należy kliknąć na jego tytuł.

Wybierz miesiąc a następnie rok:
E-biznes
21 października 2014

Seminarium kierowane jest do osób prowadzących e-biznes i zainteresowanych kreowaniem marki w internecie.

 

Program seminarium

10:00    Rozpoczęcie seminarium

10:10    Wykład i dyskusja: Istota i specyfika kreowania marki w e-handlu

- Czym jest marka dla sprzedażny w sieci.

- Na czym polega budowanie marki w ecommerce.

- Jak buduje się markę na autentycznych wartościach.

Borys Skraba, Bold Brand Agency

 10:55    Wykład i dyskusja: Trendy w budowaniu marki

- Społeczeństwo sieciowe, komunikacja sieciowa

- Consumer Empowerment

- Socjologia sieci społecznych w nowoczesnym brandingu

- Personal branding

- "Product is the king, distribution is the Queen", a co z marką?

- Marki własne

- Branding "szerokiego kontekstu", czyli "Selling lifestyles rather than products"

- Marketing 3.0, marketing wartości.

- Branding niskobudżetowy, "guerilla branding"

- "Netx step", czyli co nas czeka za chwilę

Jarosław Goławski, prezes zarządu oraz dyrektor strategiczny i kreatywny Brand Support

 11:50    Wykład: Wykorzystanie social media w e-commerce

- Przegląd najważniejszych możliwości i funkcji największych serwisów społecznościowych

- wspierających działalność e-commerce:

- Facebook,

- Instagram,

- Pinterest,

- Twitter.

- Rola i możliwości narzędzi do monitorowania mediów społecznościowych;

- Facebook Ads w działalności e-commerce:

- możliwości targetowanie reklamy,

- remarketing,

- monitorowanie konwersji.

Szymon Lisowski, Social Media Specialist

 12:40    Przerwa, poczęstunek  

 13:20    Blok prezentacji firmowych

 14:00    Wykład: Marki w serwisach społecznościowych

- E-commerce w liczbach (najnowsze dane dotyczące stanu handlu internetowego w Polsce).

- Specyfika przekazu marketingowego w serwisach społecznościowych (cechy predestynujące serwisy społecznościowe do komunikacji z klientem).

- Zasady budowania świadomości marki poprzez serwisy społecznościowe (jak podejść do wzmacniania potencjału marki z wykorzystaniem serwisów społecznościowych).

dr hab. Mirosław Moroz, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

 14:50    Przerwa

 15:10    Wykład konsultacje: Wybrane aspekty prawne korzystania z oznaczeń przedsiębiorcy w e-commerce.

- Kategorie naruszeń przepisów obowiązującego prawa oraz praw osób trzecich, do jakich może dojść w wyniku korzystania przez przedsiębiorców branży e-commerce z oznaczeń indywidualizujących (tj. oznaczeń dotyczących e -sklepów oraz oferowanych za ich pośrednictwem towarów i usług).

- Korzystanie z w/w oznaczeń przez przedsiębiorców w sposób zgodny z prawem oraz regulaminami usługodawców internetowych (sieci społecznościowe, AdWords, wyszukiwarki).

- Omówienie uprawnień, jakie przysługują przedsiębiorcom w przypadku naruszenia w Internecie przysługujących im praw do oznaczeń indywidualizujących.

Paweł Gruszecki, Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy

 16:10    Zakończenie obrad i wręczenie certyfikatów

Więcej informacji na: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2014/kmec/index.php