• nowoczesna edukacja
  • uczenie się przez całe życie
  • trendy w zarządzaniu
  • technologie w biznesie
  • metody, formy i programy kształcenia

logo E-mentor

1 2 3 4
  • Strona główna
  • O czasopiśmie
  • Dla autorów
  • Najnowszy numer
  • Archiwum
  • Etyka
  • Kontakt
  • Subskrypcja
English version

Numer: 4 (81) / 2019

od redakcji

od redakcji

  • Maria Zając, Od redakcji
felieton

felieton

  • Maria Zając, Jak być uczonym według Michała Hellera – lektura obowiązkowa
metody, formy i programy kształcenia

metody, formy i programy kształcenia

  • Natalia Pamuła-Cieślak, Otwarty model publikowania naukowego – przegląd dobrych praktyk
  • Daria Becker-Pestka, Organizacja systemu edukacji skazanych w Polsce
  • Karol Korczak, Małgorzata Ziemecka, Wzmacnianie potencjału dydaktycznego szkolnictwa wyższego na przykładzie projektu „Informatyka – studia z gwarancją sukcesu”
nowoczesna edukacja

nowoczesna edukacja

  • Kinga Łapot-Dzierwa, Barbara Kurowska, Tradycyjna czy twórcza – jaka jest polska szkoła?
uczenie się przez całe życie

uczenie się przez całe życie

  • Adam Czerwiński, Ważność kryteriów oceny wiarygodności witryn internetowych na podstawie badań
trendy w zarządzaniu

trendy w zarządzaniu

  • Robert Pawlak, Praktyczne aspekty stosowania wybranego modelu zarządzania wiedzą z doświadczeń projektowych
  • Krzysztof Fiech, Kluczowa Kompetencja Sprzedażowa a wzrost produktywności handlowców
technologie w biznesie

technologie w biznesie

  • Aneta Parzoń, Autoprezentacja zawodowa internautów w portalu społecznościowym LinkedIn.com
okladka big pobierz pdf

Data wydania: grudzień 2019
wersja online: ISSN 1731-7428
wersja drukowana: ISSN 1731-6758

info Artykuły naukowe zawarte w niniejszym czasopiśmie są recenzowane.

Centrum Otwartej Edukacji SGH, 2003-23

  • Copyright
  • Cookies
  • Pisali o nas
  • Redakcja
  • Reklama
  • Polityka prywatności
  • Kontakt