• nowoczesna edukacja
  • uczenie się przez całe życie
  • trendy w zarządzaniu
  • technologie w biznesie
  • metody, formy i programy kształcenia

logo E-mentor

1 2 3 4
  • Strona główna
  • O czasopiśmie
  • Dla autorów
  • Najnowszy numer
  • Archiwum
  • Etyka
  • Kontakt
  • Subskrypcja
English version

Numer: 5 (67) / 2016

od redakcji

od redakcji

  • Maria Zając, Od redakcji
metody, formy i programy kształcenia

metody, formy i programy kształcenia

  • Lucyna Bakiera, Mentoring rozwojowy jako przykład komplementarności międzypokoleniowej
  • Wojciech Bizon, Ankieta a eksperyment w kontekście WTA i WTP – rola bodźca urealniającego w procesie wyceny danych osobowych
  • Lech Górniak, Preferowane wartości organizacyjne a zaangażowanie pracowników
e-edukacja w kraju

e-edukacja w kraju

  • Małgorzata Rubin, Przydatność specjalizowanych narzędzi informacyjno-komunikacyjnych w edukacji matematycznej uczniów z dysfunkcją wzroku w świetle badania ankietowego nauczycieli
felieton

felieton

  • Edyta Umańska, Smartfonowa edukacja seniorów
zarządzanie wiedzą

zarządzanie wiedzą

  • Katarzyna Bratnicka-Myśliwiec, Wpływ technologii informacyjnej na dynamikę twórczej przedsiębiorczości organizacyjnej
e-biznes

e-biznes

  • Piotr Maciąg, Wirtualna a doskonała konkurencja
  • Lucyna Łuczak-Noworolnik, Szymon Mamrot, Filip Nowak, Zastosowanie Notacji Modelowania Procesów Biznesowych do oceny korzyści z wdrażania elektronicznych usług wynikających z przepisów Unii Europejskiej
e-edukacja na świecie

e-edukacja na świecie

  • Joanna Ożga, Monika Stelmaszczyk, The role of internal change agent in developing the relationship between knowledge sharing and performance in virtual team
polecamy

polecamy

  • publikacje, konferencje, serwisy internetowe
okladka big pobierz pdf

Data wydania: 29 grudnia 2016
wersja online: ISSN 1731-7428
wersja drukowana: ISSN 1731-6758

info Artykuły naukowe zawarte w niniejszym czasopiśmie są recenzowane.

Centrum Otwartej Edukacji SGH, 2003-23

  • Copyright
  • Cookies
  • Pisali o nas
  • Redakcja
  • Reklama
  • Polityka prywatności
  • Kontakt