• nowoczesna edukacja
  • uczenie się przez całe życie
  • trendy w zarządzaniu
  • technologie w biznesie
  • metody, formy i programy kształcenia

logo E-mentor

1 2 3 4
  • Strona główna
  • O czasopiśmie
  • Dla autorów
  • Najnowszy numer
  • Archiwum
  • Etyka
  • Kontakt
  • Subskrypcja
English version

Numer: 5 (97) / 2022

od redakcji

od redakcji

  • Małgorzata Marchewka, Od redakcji
technologie w biznesie

technologie w biznesie

  • Monika Łada, Kryteria robotyzacji procesów biznesowych: badania eksploracyjne
  • Marta Czarkowska, Bartosz Bagniewski, Wpływ rozwoju FinTech na stacjonarne oddziały instytucji bankowych w Polsce
trendy w zarządzaniu

trendy w zarządzaniu

  • Anna Tomala, Projektowanie efektywnego transferu wiedzy w organizacji – studium przypadku na podstawie projektów migracyjnych realizowanych w dwóch organizacjach typu SSC
  • Aneta Waszkiewicz, Praca zdalna po pandemii COVID-19 – preferencje pokoleń BB, X, Y, Z
  • Magdalena Rogacka, Kompetencje cyfrowe w miejscu pracy – perspektywa pracowników i pracodawców
  • Marta Müller, Weryfikacja wartości organizacyjnych w warunkach kryzysowych dla podmiotu gospodarczego – ujęcie modelowe
uczenie się przez całe życie

uczenie się przez całe życie

  • Elżbieta Stolarska-Szeląg, Kinga Jarząbek, Aktywność zawodowa i sytuacja ekonomiczna osób z niepełnosprawnościami w świetle pandemii COVID-19
metody, formy i programy kształcenia

metody, formy i programy kształcenia

  • Joanna Rabiega-Wiśniewska, Agnieszka Dwojak-Matras, Katarzyna Kalinowska, Wyzwania edukacji na odległość podczas pandemii COVID-19. Doświadczenia edukacyjne w Polsce na tle Belgii, Francji, Grecji z perspektywy projektu KEEP
okladka big pobierz pdf

Data wydania: 31 grudnia 2022
wersja online: ISSN 1731-7428
wersja drukowana: ISSN 1731-6758

info Artykuły naukowe zawarte w niniejszym czasopiśmie są recenzowane.

Centrum Otwartej Edukacji SGH, 2003-23

  • Copyright
  • Cookies
  • Pisali o nas
  • Redakcja
  • Reklama
  • Polityka prywatności
  • Kontakt