• nowoczesna edukacja
  • uczenie siÄ™ przez caÅ‚e życie
  • trendy w zarzÄ…dzaniu
  • technologie w biznesie
  • metody, formy i programy ksztaÅ‚cenia

logo E-mentor

1 2 3 4
  • Strona główna
  • O czasopiÅ›mie
  • Dla autorów
  • Najnowszy numer
  • Archiwum
  • Etyka
  • Kontakt
  • Subskrypcja
English version

Numer: 3 (95) / 2022

od redakcji

od redakcji

  • Od redakcji
e-edukacja

e-edukacja

  • Katarzyna Smoter, Strategie indywidualnego uczenia siÄ™ i inne charakterystyki studiowania w pierwszej fazie zdalnego nauczania podczas pandemii COVID-19
nowoczesna edukacja

nowoczesna edukacja

  • Karolina ZioÅ‚o-Pużuk, PhotoVoice – rozważania nad zastosowaniem metody w pracy online w klasie czwartej szkoÅ‚y podstawowej. Wyzwania i rozwiÄ…zania
metody, formy i programy kształcenia

metody, formy i programy kształcenia

  • Tomasz Chudak, Model glottodydaktyczny odwróconej klasy (flipped classroom) w warunkach szkoÅ‚y jÄ™zykowej
trendy w zarzÄ…dzaniu

trendy w zarzÄ…dzaniu

  • Renata Krzewska, Ambidexterity w polskiej terminologii z zakresu zarzÄ…dzania
  • Agnieszka LipiÅ„ska-Grobelny, Uwarunkowania myÅ›lenia twórczego pracowników branży IT w Å›wietle badaÅ„ empirycznych
  • Justyna Åšwirk, Cyrkularne modele biznesowe w miastach szwedzkich i holenderskich
  • RafaÅ‚ Staszek vel Staszewski, Różnice w podejÅ›ciach do badania zaufania miÄ™dzyorganizacyjnego w literaturze polskojÄ™zycznej i anglojÄ™zycznej
  • Jolanta Walas-TrÄ™bacz, Wykorzystanie outsourcingu w rekrutacji – opinie pracodawców
okladka big pobierz pdf

Data wydania: wrzesień 2022
wersja online: ISSN 1731-7428
wersja drukowana: ISSN 1731-6758

info Artykuły naukowe zawarte w niniejszym czasopiśmie są recenzowane.

Centrum Otwartej Edukacji SGH, 2003-23

  • Copyright
  • Cookies
  • Pisali o nas
  • Redakcja
  • Reklama
  • Polityka prywatnoÅ›ci
  • Kontakt