2019
79

Informacje o numerze
- Data wydania:
- 2019
- Wersja online:
- ISSN 1731-7428
- Wersja drukowana:
- ISSN 1731-6758
Artykuły naukowe zawarte w niniejszym czasopiśmie są recenzowane.
E-mentor nr 2 (79) / 2019
Od redakcji
-
Od redakcji
Maria Zając
Felieton
-
Uwarunkowania rozwoju nauki w świetle poglądów Alberta Einsteina
Jerzy Bogdanienko
Metody, formy i programy kształcenia
-
Znaczenie wykształcenia w obliczu zmian technologicznych na rynku pracy w Polsce
Ewa Chudzyńska, Ewa Cukrowska-Torzewska
-
Zarządzanie obsługą studenta w dziekanatach polskich uczelni
Katarzyna Górak-Sosnowska
-
Analiza związku między perspektywą postrzegania czasu a prokrastynacją akademicką
Marta Znajmiecka-Sikora, Justyna Wiktorowicz, Monika Sałagacka, Agnieszka Łysio
Nowoczesna edukacja
-
VR w edukacji - subiektywny przegląd możliwości
Katarzyna Mikołajczyk
-
O labiryntach cyfrowości na konferencji Uniwersytet Wirtualny VU’19
Anna Pacholak
Uczenie się przez całe życie
-
Problematyczne użytkowanie internetu oraz portali społecznościowych wśród polskiej młodzieży
Łukasz Tomczyk
-
Edukacja całożyciowa osób starszych z perspektywy biopsychospołecznej
Oliwia McFarlane, Kornelia Kędziora-Kornatowska
Nowe trendy w zarządzaniu
-
Znaczenie mindfulness w miejscu pracy – możliwości pobudzania uważności pracowników
Marzena Syper-Jędrzejak, Izabela Bednarska-Wnuk
-
Zastosowanie podejścia ambidexterity w odniesieniu do wymiany wiedzy i ochrony wiedzy w kontekście zdolności absorpcyjnej
Monika Stelmaszczyk, Adam Jarubas