2019
78

Informacje o numerze
- Data wydania:
- 2019
- Wersja online:
- ISSN 1731-7428
- Wersja drukowana:
- ISSN 1731-6758
Artykuły naukowe zawarte w niniejszym czasopiśmie są recenzowane.
E-mentor nr 1 (78) / 2019
Od redakcji
-
Od redakcji
Maria Zając
Metody, formy i programy kształcenia
-
Recenzja osiągnięć naukowych w postępowaniach awansowych - między jakością oceny a formalizmem rozstrzygnięć Ustawy 2.0
Jan W. Wiktor
-
Przejście między studiami I i II stopnia. Wybory edukacyjne absolwentów studiów I stopnia nauk ekonomicznych
Tomasz Zając, Mikołaj Jasiński, Marek Bożykowski
-
System wartości kandydatów na studia w uczelni ekonomicznej – na przykładzie Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Sławomir Winch
Nowoczesna edukacja
-
Wybrane aspekty ekonomiki e-learningu
Stanisław Marciniak, Bartłomiej Gładysz, Izabela Maleńczyk
-
Zastosowanie metody PROMETHEE II do wyboru kursu e-learningowego w przedsiębiorstwie
Adam Stecyk
Uczenie się przez całe życie
-
Priorytety i funkcje społeczne edukacji w dorosłości– perspektywa Celów Zrównoważonego Rozwoju UNESCO 2030
Zofia Szarota
-
Niemiecka droga do LLL University
Hanna Solarczyk-Szwec
-
Nastolatki 3.0 - nowy raport NASK
Maria Zając
Nowe trendy w zarządzaniu
-
Action Research – przygotowanie sądu do zmiany poprzez uczenie się – współpraca praktyków i badaczy
Sylwia Morawska, Przemysław Banasik
-
Narracja jako sposób wyjaśniania organizacyjnej rzeczywistości oraz metoda wywierania wpływu
Paweł Ziemiański
-
Interlocking directorates z perspektywy teorii uzależnienia zasobowego
Marlena Grabowska, Iwona Otola