|
Edutopia Magazine
Magazyn "Edutopia" wydawany jest przez Fundację Edukacyjną Georga Lucasa (George Lucas Educational Foundation GLEF) - założoną w 1991 r. organizację non profit, której celem jest wspieranie rozwoju innowacji w szkołach. W ramach działalności wydawniczej Fundacja publikuje magazyn, e-newsletter, płyty CD i DVD oraz książki. Tworzy ona również serwis Edutopia, w którym znajdują się m.in. artykuły, studia przypadków, informacje na temat prowadzonych badań czy wywiady z ekspertami. Strona zawiera setki linków do ciekawych źródeł edukacyjnych. Jej użytkownicy tworzą społeczność internetową, która bierze aktywny udział w przygotowaniu szkół do działalności w XXI w.
Więcej informacji na: http://www.edutopia.org/magazine/index.php
|
Audrey Gilmore, Usługi. Marketing i zarządzanie, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2006
Jedna z najnowszych publikacji PWE, podejmująca problematykę działalności usługowej oraz zarządzania nią. Zagadnienia przedstawione w książce Audrey Gilmore podzielone zostały na trzy części tematyczne: I - marketing usług: zawiera charakterystykę zagadnienia, a także porównanie marketingu organizacji nastawionych (np. firm turystycznych) i nienastawionych na zysk (m.in. muzeów); II - zarządzanie organizacją usługową: omawia strukturę organizacji usługowej, metody zarządzania jej personelem, a także kompetencje pracowników tego typu instytucji; III - problemy współczesnego marketingu usług.
Książka adresowana jest do studentów kierunków ekonomicznych oraz menedżerów zajmujących się problematyką usług w praktyce.
Publikacja dostępna jest w księgarni internetowej wydawnictwa: http://www.pwe.com.pl
|
|
Wojciech Kyciak, Karol Przeliorz, Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy, Helion, Warszawa 2006
Jak powszechnie wiadomo, diabeł tkwi w szczegółach. Pomimo że większość osób wie, czym są sklepy internetowe i do czego mają służyć, praktyczne wykorzystanie tej wiedzy, zarówno przez sprzedających, jak i kupujących bardzo często napotyka na bariery, związane nie tylko z kwestiami bezpieczeństwa, anonimowości czy dostępu do internetu. Pojawiają się różnorakie problemy, które przy odrobinie większej wiedzy bądź doświadczenia - okazują się możliwe do przezwyciężenia.
Prezentowana książka jest właśnie takim praktycznym przewodnikiem po jednym z podstawowych modeli prowadzenia działalności gospodarczej w sieci - sklepie internetowym. Siłą tej książki jest prezentacja wiedzy i doświadczeń osób zajmujących się wszelkimi aspektami tworzenia i prowadzenia sklepu internetowego w praktyce.
Autorzy rozpoczynają swe rozważania od kwestii reklamy planowanego przedsięwzięcia e-biznesowego: marketingu i budowy relacji z klientami. Kolejne części książki opisują proces budowy sklepu, doboru narzędzi do realizacji tego przedsięwzięcia oraz przedstawiają zagadnienia związane z logistyką, czyli kwestiami dostarczenia zamówionych towarów klientom. Opracowanie uzupełnione jest istotnym dodatkiem: Prawo w kontekście sklepu internetowego.
Książka dostępna na stronach wydawcy: http://helion.pl
|
|
Franciszek Bereźnicki, Janina Świrko-Pilipczuk, Procesy uczenia się i ich efektywność, Uniwersytet Szczeciński - Instytut Pedagogiki, Szczecin 2006
Kolejna monografia będąca rezultatem dyskusji, analiz i badań prowadzonych w ramach Nadmorskiego Seminarium Dydaktycznego, organizowanego już od 8 lat przez Zakład Dydaktyki Ogólnej Uniwersytetu Szczecińskiego i Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Problematyka opracowania jest kontynuacją poprzednich tomów i dotyczy zagadnień uczenia się, jego istoty, odmian, mechanizmów.
Teksty zamieszczone w opracowaniu pogrupowano tematycznie w pięć rozdziałów, które kolejno dotyczą: teorii i koncepcji uczenia się i jego efektywności, uczenia się i jego efektywności w świetle wyników badań, kategorii efektów kształcenia poszerzających tradycyjny ich zakres, efektywności uczenia się w kontekście metod i środków kształcenia.
W artykułach zauważyć można różnorodność prezentowanych zagadnień w ramach podjętego tematu, jak również wielość sposobów ich prezentacji.
Publikacja adresowana jest głównie do przedstawicieli środowiska naukowego i akademickiego, dydaktyków, a także wszystkich osób zainteresowanych zagadnieniem uczenia się i jego efektów.
Publikacja jest dystrybuowana m.in. przez Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Więcej informacji na: http://www.us.szc.pl/wydawnictwo
|
Ettore Gelpi, Przyszłość pracy (Future du travail), red. E. Anna Wesołowska, tłum. Zdzisława Dobrzańska-Piąstka, Akademickie Towarzystwo Andragogiczne, Warszawa 2006
Na język polski została przetłumaczona jedna z ostatnich ważnych książek prof. Ettore Gelpi, znanego i wybitnego uczonego, humanisty, andragoga, wieloletniego eksperta UNESCO ds. kultury i edukacji oraz wykładowcy wielu uniwersytetów w Europie, Azji i obu Amerykach. Książka zawiera kolejne przesłanie autora dotyczące roli edukacji dorosłych w czasach globalizacji i społeczeństwa postindustrialnego. W publikacji tej Gelpi podejmuje aktualne problemy - wyzwania związane z pracą i jej przyszłością, analizuje m.in. przyczyny kryzysu pracy z perspektywy ogólnoświatowej. Analizy tego zjawiska dokonuje w dwóch rejonach świata: bogatej Północy i biednego Południa. W pracy autor odwołuje się do bieżących opracowań wydawniczych ze wszystkich kontynentów. Polecana książką składa się z 14 rozdziałów poświęconych m.in. takim zagadnieniom, jak: przemiany pracy, międzynarodowy podział pracy, bezrobocie, kształcenie i dostęp do pracy młodych ludzi, kształcenie i kultura wobec rozwoju technologicznego i globalizacji, ekonomia polityczna, niepełnosprawni w pracy i edukacji, społeczny kontekst kształcenia socjalnego, prawo dzieci do kultury i do ekspresji kulturalnej, oświata dorosłych i ekskluzja. Rozważania dotyczące przemian we współczesnej edukacji dorosłych zamieszczone są szczególnie w rozdziale 13 i 14.
Według prof. Etienne Pont z Uniwersytetu w Barcelonie główna teza książki Gelpiego brzmi praca jest zadaniem politycznym, nie tylko ekonomicznym. W pracy autor upatruje klucz do problemów, zarówno w sferze ekonomicznej, jak i edukacyjnej oraz kulturalnej.
Publikacja skierowana jest do studentów i wykładowców wydziałów nauk społecznych, specjalistów edukacji dorosłych, a także wszystkich osób zainteresowanych problematyką pracy.
Książka dystrybuowana jest m.in. przez Akademickie Towarzystwo Andragogiczne, więcej informacji na: http://www.ata.edu.pl
|
LLine Lifelong Learning in Europe
Czasopismo naukowe poświęcone zagadnieniom kształcenia ustawicznego w Europie - m.in. takim, jak: wieloaspektowy rozwój kształcenia ustawicznego w społeczeństwie uczącym się; teoria i praktyka kształcenia dorosłych w kontekście najnowszych trendów społecznych (np. zjawisko starzejącego się społeczeństwa czy zastosowanie ICT w edukacji). Wydawane jest w Finlandii przez KVS Foundation (Kansanvalistusseura) we współpracy z Finnish Adult Education Research Society cztery razy do roku i rozprowadzane w wielu europejskich krajach. Prezentowane są w nim głównie artykuły poruszające problematykę całożyciowego kształcenia europejczyków w nawiązaniu do badań naukowych oraz praktycznych działań, realizowanych projektów wspierających i promujących kształcenie przez całe życie. Każdy z numerów czasopisma koncentruje się na innej problematyce, w ostatnim zaprezentowano m.in. kształcenie ustawiczne na zachodnich Bałkanach, edukację prozdrowotną, znaczenie różnorodności potrzeb edukacyjnych w Europie w tym szczególnie Trzeciego Wieku.
W czasopiśmie publikowane są także wyniki obrad międzynarodowych konferencji organizowanych przez "LLine" od 1997 roku. Ostatnia konferencja poświęcona była przyszłości kształcenia całożyciowego w Europie, natomiast kolejna (IX) - mająca odbyć się w styczniu 2007 roku - dotyczyć będzie koncepcji "uczących się" miast i regionów.
Czasopismo dostępne jest w prenumeracie.
Więcej informacji na: http://www.lline.fi
|
Kazimierz W. Jaskot, Wprowadzenie do pedagogiki szkoły wyższej, Oficyna IN PLUS, Szczecin 2006
Publikacja ta ma stanowić formę przewodnika dla młodych pracowników naukowych, doktorantów, osób przygotowujących się do pracy na uczelni oraz zainteresowanych problematyką szkoły wyższej. Inicjatywa jej powstania zrodziła się podczas Ogólnopolskiego Seminarium Pedagogiki Szkoły Wyższej, gdzie w trakcie prac i dyskusji podczas Zjazdów Naukowych Seminarium zwracano uwagę na potrzebę przygotowania podręcznika obejmującego całościowo problematykę edukacyjną szkoły wyższej. Opracowanie powstało w wyniku współpracy uczonych z różnych ośrodków akademickich z całej Polski, prowadzonej pod redakcją naukową prof. Kazimierza Jaskota, organizatora Seminarium przyjmującego charakter instytucji upowszechniającej wyniki badań, prezentującej innowacje i doświadczenia związane z funkcjonowaniem szkół wyższych oraz ich reformowaniem. Struktura książki obejmuje podstawowe działy pedagogiki szkoły wyższej, takie jak: teoretyczne i metodologiczne podstawy teleologii szkoły wyższej, elementy teorii wychowania w szkole wyższej, elementy dydaktyki szkoły wyższej oraz pedeutologii akademickiej, problemy i tendencje rozwojowe szkoły wyższej.
Publikację można nabyć za pośrednictwem wydawnictwa IN PLUS. Więcej informacji na: http://www.oficyn.com/pobierz.htm
|
|
The 4th International Workshop on Wireless, Mobile and Ubiquitous Technologies in Education (WMUTE 2006), 16-17 listopada 2006, Divani Caravel Hotel, Ateny, Grecja
Czwarte międzynarodowe warsztaty poświęcone zastosowaniu nowych technologii w edukacji WMUTE 2006 odbędą się w listopadzie w Atenach. Zagadnienia konferencyjne obejmują m.in.: architekturę i infrastrukturę systemów, projektowanie i innowacyjne zastosowanie technologii, interfejsy, sieci bezprzewodowe, metodologie ewaluacji, nauczanie w oparciu o gry, nowe teorie pedagogiczne, adaptacyjne środowiska nauczania.
Konferencję organizują: Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE) oraz The Centre for Research and Technology Hellas (CERTH).
Więcej informacji na: http://www.ask.iti.gr/wmute/2006
|
The Second International Joint Conferences on Computer, Information, and Systems Sciences, and Engineering (CISSE 2006), 4-14 grudnia 2006, Institute of Electrical & Electronics Engineers (IEEE) University of Bridgeport, USA
Już po raz drugi University of Bridgeport organizuje wirtualne spotkanie poświęcone najnowszym zagadnieniom z dziedzin związanych z informatyką. CISSE 2006 to konferencja badawcza, która odbędzie się wyłącznie w internecie. Składa się z czterech części: International Conference on Industrial Electronics, Technology & Automation (IETA 06), International Conference on Telecommunications and Networking (TeNe 06), International Conference on Systems, Computing Sciences and Software Engineering (SCS2 06), International Conference on Engineering Education, Instructional Technology, Assessment, and E-learning (EIAE 06).
Po konferencji prezentacje zostaną wydane w formie płyty CD oraz książki. Dostępna jest również publikacja podsumowująca zeszłoroczną konferencję.
Więcej informacji na: http://www.cisse2006online.org
|
Cognition and Exploratory Learning in Digital Age (CELDA 2006), IADIS, 8-10 grudnia 2006 r., Barcelona, Hiszpania
International Association for Development of Information Society (IADIS) organizuje w grudniu kolejną edycję konferencji CELDA. Tym razem organizatorzy zwracają uwagę m.in. na takie obszary, jak: just-in-time learning, student-centred learning, nowe podejścia konstruktywistyczne, w szczególności wsparte technologicznymi nowinkami (symulacje, wirtualna rzeczywistość, systemy multiagentów itp.). Połączenie psychologii kognitywnej i IT doprowadziło do wykreowania nie tylko nowych możliwości, ale także obszarów problematycznych. Celem konferencji jest omówienie technologicznych i pedagogicznych aspektów ww. zagadnień, w tym: metod oceny, społeczności uczących się, paradygmatów uczenia się, psychologii edukacyjnej, kształcenia ustawicznego czy wirtualnego uniwersytetu.
Więcej informacji na: http://www.iadis.org/celda2006
|
|
2nd Annual KM for the Government Sector, 24-25 października 2006 r., USA
Na świecie coraz więcej uwagi poświęca się zarządzaniu wiedzą w administracji publicznej. Wyrazem tego są kolejne konferencje i seminaria kierowane do tej grupy docelowej. W najbliższym czasie wartą zainteresowania wydaje się konferencja KM for the Government Sector.
Organizatorzy konferencji stawiają przed nią zadanie pokazania, w jaki sposób można zwiększyć efektywność programów KM w administracji publicznej,
wykorzystując sieci społeczne.
Konferencja została zaprojektowana w taki sposób, by pomóc:
- zainicjować praktyczne programy dzielenia się wiedzą w ramach agendy rządowej;
- przygotować rozsądną i przekonywującą strategię KM;
- zaaplikować elementy Social Network Analysis w organizacji, które wzmocnią efekty przygotowanej strategii;
- stworzyć znaczące, długoterminowe wspólnoty praktyków, krzewiące kulturę wiedzy, ułatwiające wymianę wiedzy w hierarchicznych strukturach agendy rządowej oraz między agendami.
Organizatorzy zaprosili do podzielenia się swoimi doświadczeniami przedstawicieli takich instytucji, jak: US Army, NASA, Internal Revenue Sernice, Environmental Protection Agency, Babson College, Johns Hopkins University, Virginia Department of Transportation, US Department of Interior, US Government Printing Office, Defense Threat Reduction Agency.
Więcej informacji na: http://www.ark-group.com
|
|
VII Konferencja Naukowo-Dydaktyczna NTIE,
Modelowanie kształcenia w zakresie informatyki ekonomicznej,
17-18 listopada 2006 r., Warszawa
W dniach 17-18 listopada 2006 r. w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie odbędzie się VII Konferencja Naukowo-Dydaktyczna Modelowanie kształcenia w zakresie informatyki ekonomicznej, zorganizowana przez Naukowe Towarzystwo Informatyki Ekonomicznej (NTIE) i Katedrę Informatyki Gospodarczej SGH. Konferencja, która odbędzie się w 10. rocznicę założenia Naukowego Towarzystwa Informatyki Ekonomicznej oraz w roku jubileuszu 100-lecia Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, ma na celu:
- wymianę wiedzy, doświadczeń i poglądów, przeprowadzenie dyskusji oraz dokonanie prezentacji osiągnięć teoretycznych, metodologicznych i praktycznych dotyczących dydaktyki informatyki ekonomicznej i jej perspektyw, zwłaszcza w kontekście synchronizacji programów nauczania oferowanych przez polskie uczelnie z programami międzynarodowymi;
- dokonanie przeglądu kierunków działalności naukowej członków NTIE - dyskusja w tym obszarze powinna wykazać zakres problematyki naukowo-badawczej, jaką zajmują się członkowie Towarzystwa, a także ułatwić nawiązanie współpracy między przedstawicielami różnych ośrodków naukowych.
Więcej informacji na: http://www.ntie.waw.pl
|
E-business - Reaktywacja, 22-23, 24 listopada 2006 r., Warszawa
Celem konferencji E-business - Reaktywacja, która odbędzie się w dniach 22-24 listopada, jest prezentacja kluczowych zagadnień związanych z działalnością w obszarze e-biznesu. Organizator konferencji, Institute for International Research, skupia się na praktycznych aspektach prowadzenia biznesu w wirtualnej rzeczywistości, zakładając, że spotkanie to będzie także znakomitą okazją do dyskusji o przyszłości rynku oraz analizy możliwych scenariuszy i kierunków rozwoju tej formy działalności gospodarczej. Ostatniego dnia konferencji zaplanowano dzień specjalny, poświęcony prawu w internecie.
Doskonałym wprowadzeniem w zagadnienia związane z e-biznesem, będą dwa pierwsze wykłady: Dokąd zmierza e-business? - rozwój, prognozy, bariery Michała Golińskiego oraz Istota e-businessu, czyli duch wirtualnej przedsiębiorczości Mirosławy Puczko-Szymańskiej. Wśród tematów prezentowanych w kolejnych wystąpieniach możemy znaleźć wiele istotnych zagadnień związanych z prowadzeniem biznesu w sieci, takich jak: podpis elektroniczny, e-komunikacja w firmie, e-marketing, e-administracja dla biznesu, budowa serwisów internetowych, sprzedaż przez internet, ochrona danych osobowych czy zagrożenia prowadzenia działalności w przestrzeni wirtualnej.
Dzień specjalny to prezentacja zagadnień związanych z ochroną praw autorskich, informacji i baz danych eksploatowanych w internecie, a także omówienie prawnych aspektów ochrony przed spamem oraz wybranych zagadnień działalności reklamowej i marketingowej w internecie.
Więcej informacji na: http://www.iir.pl/konf/K0002.html
|
|
Finnish Digital Learning Business Cluster
Learningbusiness.fi to międzynarodowy serwis skupiający firmy fińskie dostarczające usługi z zakresu edukacji cyfrowej (Digital Learning Services). Prowadzony jest przez Centre of Expertise for Digital Media, Content Production and Learnig Services, którego celem jest promowanie rozwoju i internacjonalizacja obszarów biznesowych związanych z treściami i technologiami cyfrowymi.
W serwisie publikowane są aktualności dotyczące produktów, wyników sprzedaży, instytucji i badań. Można się z niego dowiedzieć o zbliżających się wydarzeniach oraz prowadzonych projektach, a także zaproponować własną informację dotyczącą firmy, jej usług i produktów.
Więcej informacji na: http://www.learningbusiness.fi/portal
|
MathDL: Digital Classroom Resources
Digital Classroom Resources (DCR) to serwis, który zawiera zestaw darmowych narzędzi i materiałów e-learningowych służących pomocą nauczycielom matematyki, chcącym wdrażać nowe technologie do nauczania. Materiały dostępne na stronie zostały przetestowane w praktyce i poddane recenzjom naukowym. Wiele z nich zawiera również linki do moderowanych forów dyskusyjnych poświęconych zagadnieniom, których dotyczą.
Projekt jest wspierany przez National Science Foundation oraz National Science Digital Library.
Więcej informacji na: http://mathdl.maa.org/mathDL/3
|
Telepraca. Ogólnopolski program promocji i szkoleń dla przedsiębiorców
To innowacyjny na polskim rynku projekt realizowany na zlecenie PARP, współfinansowany przez Unię Europejską oraz z budżetu państwa. Ma on na celu zwiększenie wiedzy o telepracy, popularyzację tej formy zatrudnienia wśród potencjalnych telepracowników oraz przedsiębiorców, którym ma pomóc w tworzeniu i zastosowaniu tego modelu pracy na odległość (e-praca).
Projekt realizowany jest w ramach SPO RZL w zakresie działania 2.3, mającego na celu rozwój konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i gospodarki oraz promocję rozwiązań systemowych w zakresie rozwoju potencjału adaptacyjnego i gospodarki opartej na wiedzy. Adresowany jest do przedsiębiorstw i ich pracowników oraz do jednostek samorządu terytorialnego. Jego realizacja obejmuje okres od sierpnia 2005 roku do marca 2007 r. W pierwszym etapie prowadzone będą badania stanu wiedzy na temat pracy na odległość i popularności tej idei zarówno wśród przedsiębiorców, jak i samych pracowników. W drugim zaś zostaną zorganizowane liczne konferencje i szkolenia oraz wydane poradniki. Projekt promuje strona internetowa, na której można znaleźć wszelkie szczegółowe informacje na jego temat - m.in. dotyczące prowadzonych w jego ramach badań, harmonogramu szkoleń oraz konferencji, a także - co ciekawe - oferty telepracy.
Więcej informacji na: http://www.telepraca-efs.pl
|
WIEDZAinfo.pl
Portal WIEDZAinfo.pl jest edukacyjną platformą, tworzoną przez wrocławską Akademię Ekonomiczną. System przeznaczony dla wszystkich zainteresowanych ekonomią, a zwłaszcza maturzystów, biznesmenów, studiujących na uniwersytetach trzeciego wieku.
Użytkownicy portalu mogą tutaj znaleźć wykłady największych autorytetów z zakresu nauki i gospodarki (zarówno polskich, jak i zagranicznych), bieżące informacje ze świata nauk ekonomicznych, a także obszerny zbiór definicji naukowych, które ułatwią zrozumienie prezentowanych wykładów - co jest szczególnie istotne dla osób spoza środowiska akademickiego. Portal stanowi również bramę do mediów ekonomicznych i naukowych (jak nazywają tę funkcję autorzy portalu), gdyż za jego pośrednictwem można trafić na strony internetowe mediów (prasa, radio, telewizja, internet) poświęcone ekonomii i nauce w ogóle.
Więcej informacji na: http://www.wiedzainfo.pl
|
|
Baza o Innowacjach
Osoby zainteresowane innowacjami zapraszamy do zapoznania się z Bazą o Innowacjach, prowadzoną przez Mazowieckie Centrum Zarządzania Wiedzą o Innowacyjnych Technologiach.
Baza o Innowacjach jest internetowym systemem służącym gromadzeniu informacji o innowacjach opracowanych w mazowieckich jednostkach naukowych i badawczych, wyższych uczelniach i innowacyjnych przedsiębiorstwach, o twórcach i dostawcach innowacji, o poszukujących innowacyjnych rozwiązań odbiorcach innowacji oraz o rzecznikach innowacji, którzy opiekują się zasobami informacyjnymi bazy, pielęgnują i obsługują kontakty z dostawcami i odbiorcami innowacji.
W bazie BoI można znaleźć:
- innowacje gotowe do zastosowania u końcowego odbiorcy,
- innowacje, dla których poszukiwani są producenci,
- innowacje mogące być zasadniczym elementem finalnego produktu, którego potencjalni twórcy i producenci są poszukiwani,
- innowacje wraz z innowacyjną technologią produkcji, dla których poszukiwani są producenci
z dziedziny m.in. ekologii, ochrony zdrowia, hotelarstwa, wspomagania zarządzania, zdalnego szkolenia, biometrii i wielu innych.
Więcej informacji na: http://baza.innowator.org.pl oraz http://innowator.imm.org.pl
|
Encyklopedia Zarządzania
To portal, prowadzony na serwerze Katedry Procesu Zarządzania AE w Krakowie, w którym ponad 130 autorów przygotowuje treści z zakresu szeroko pojętego zarządzania. Hasła są przygotowywane w technologii Wiki i zatwierdzane przez ekspertów. Dzięki temu osoby korzystające z portalu mogą bezpiecznie cytować ich treści w swoich pracach, mogą one również samodzielnie wprowadzać poprawki do haseł.
Obecnie w Encyklopedii znajduje się ponad 500 haseł, jednak zamierzeniem twórców portalu jest, aby do końca roku liczba ta wyniosła 1000. Hasła pogrupowane są w bloki tematyczne obejmujące: Podstawy i proces zarządzania, Zarządzanie strategiczne, Zarządzanie projektami, Zarządzanie jakością, Informatykę w zarządzaniu. Wiele ciekawych informacji można znaleźć również w tematycznych blogach, poświęconych m.in. zagadnieniom informatyzacji państwa, jakości w edukacji oraz ciekawym publikacjom z zakresu zarządzania.
Więcej informacji na: http://mfiles.ae.krakow.pl
|
|
e-marketing - marketing internetowy, księgarnia marketingowa
e-marketing.pl to serwis, który łączy teorię z praktyką biznesową. Serwis zawiera księgarnię marketingową oraz bogatą bazę wiedzy o marketingu internetowym: artykuły, dokumentację, literaturę, badania marketingowe i wiadomości. Umożliwia on uzyskanie zarówno teoretycznej, jak i praktycznej wiedzy z dziedziny e-marketingu oraz wymianę opinii na forum dyskusyjnym.
Śledzenie najnowszych doniesień z tej dziedziny możliwe jest również poprzez zaprenumerowanie bezpłatnego e-biuletynu informacyjnego.
Więcej informacji na: http://www.e-marketing.pl
|
Zapraszamy do odwiedzin strony projektu Socrates Minerva
The Fostering of Innovative eLearning Strategies in Higher Education
http://www.spi.pt/innounilearning
|