słowo wstępne

Komentarze do artykułu:

Wygląda na to, że ze swoimi trzema "przedmiotami w części realizowanymi przez internet (blended learning)" [Bezpieczeństwo informacji ( http://fedcba.ning.com/group/bi ), Organizacja i funkcjonowanie systemów bezpieczeństwa ( http://fedcba.ning.com/group/oifsb ), Współczesne problemy bezpieczeństwa ( http://fedcba.ning.com/group/wpb )] będę musiał poczekać na wprowadzenie tam ( http://www.sea.edu.pl/baza/index.php?page=zawartosc ) rubryki "Prezentacje uzupełniające indywidualnych nauczycieli akademickich". ;-) A tak zupełnie poważnie, nie sądzę, abym był w tej mierze jakimś wyjątkiem. Wprost przeciwnie, jestem głęboko przekonany o tym, że takich "partyzantów", na szczęście dla aktywności e-learningowej uczelni polskich, jest więcej. Dziękuję za miłe życzenia świąteczno-noworoczne i podobnie serdeczne życzenia kieruję pod adresem Redakcji "e-mentora".

Naszą intencją było stymulowanie by te przejawy indywidualnej aktywności stawały się wizytówką np. dla całej katedry.

Dodaj komentarz

captcha

działanie 2

 
  Weź udział w dyskusjach komentujących inne artykuły:
okladka big pobierz pdf

Data wydania: 4 grudnia 2009 r.
wersja online: ISSN 1731-7428
wersja drukowana: ISSN 1731-6758

info Artykuły naukowe zawarte w niniejszym czasopiśmie są recenzowane.