E-learning, zerwanie z tradycją humanizmu?

Komentarze do artykułu:

DOCIEKAJĄC PRZYCZYN SPORU WOKÓŁ E-LEARNINGU Panie Edwinie, był taki moment, kiedy po dotarciu do ostatnich zdań Pańskiego artykułu zadałem sobie pytanie: Czy trzeba było aż tylu cennych myśli by dojść do tak oczywistej konkluzji, że wszelkie ludzkie wynalazki mogą być wykorzystane dla dobra człowieka, a i obrócić się przeciwko niemu? Kiedy jednak przypomniałem sobie, ile argumentów (dość bezskutecznie zresztą) padło już w toczonej od pół roku dyskusji "Addressing the problem of faculty resistance to using IT tools in active learning instructional strategies" ( http://innovate-ideagora.ning.com/forum/topics/addressing-the-problem-of ), włącznie z przed- i wczorajszymi argumentami J. Patricka McGraila, Steve'a Eskowa i moimi, postanowiłem całość Pańskich wywodów włączyć do zestawu argumentów tej dyskusji, którą toczyć będziemy jeszcze tak długo, jak długo dzielić będą ludzi całkiem obiektywne interesy i żywotne oczekiwania związane z takim, a nie innym rozwojem e-learningu. Z najlepszymi życzeniami, Tad

Dodaj komentarz

captcha

działanie 2

 
  Weź udział w dyskusjach komentujących inne artykuły:
okladka big pobierz pdf

Data wydania: 6 lutego 2009 r.
wersja online: ISSN 1731-7428
wersja drukowana: ISSN 1731-6758

info Artykuły naukowe zawarte w niniejszym czasopiśmie są recenzowane.