Strategie motywacyjno-wolitywne w edukacji zdalnej

Komentarze do artykułu:

Artykuł ciekawy, ale trudny. Strategie nauczania oparte o emocje chyba mogą być tyko dodatkowym elementem.

Modele modelami wspierania edukcyjnego a w pracy dydaktycznej liczą się dwie rzeczy: kompetencja i dowcip

Emocje wpływaja na nasze samopoczucie, na naszą pracę i działania. Motywacja do działania nie zawsze korzystnie wplywa na pracę. Obecnie znaczenie tworzenia przyjaznej atmosfery i środowiska nabiera ogromnego znaczenia. Omówione strategie i modele przybliżają nam zagadnienia oddziaływań emocjonalnych, motywacyjnych i wolitycznych.

Emocje są bardzo ważne w procesie kształcenia się.Nauczanie zdalne ułatwia nasze kształcenie.Motywacja bardzo korzystnie wpływa na wyniki osiągane przez nas.Bardzo istotna jest też nasza systematyczność.Omówione strategie przybliżają zagadnienia oddziaływań emocjonalnych, motywacyjnych i woliatywnych. Artykuł jest trudny jednak porusza bardzo ważne kwestie związane ze zdalnym kształceniem się.

Artykuł trudny,ale ciekawy.Informuje nas o tym,że emocje są bardzo ważne w procesie zdalnego uczenia się.Motywacja też bardzo korzystnie wpływa na osiągane przez nas wyniki.

Dodaj komentarz

captcha

działanie 2

 
  Weź udział w dyskusjach komentujących inne artykuły:
okladka big pobierz pdf

Data wydania: 12 grudzień 2008 r.
wersja online: ISSN 1731-7428
wersja drukowana: ISSN 1731-6758

info Artykuły naukowe zawarte w niniejszym czasopiśmie są recenzowane.