• nowoczesna edukacja
  • uczenie się przez całe życie
  • trendy w zarządzaniu
  • technologie w biznesie
  • metody, formy i programy kształcenia

logo E-mentor

1 2 3 4
  • Strona główna
  • O czasopiśmie
  • Dla autorów
  • Najnowszy numer
  • Archiwum
  • Etyka
  • Kontakt
  • Subskrypcja
English version

home page » Blog o edukacji

Data dodania:

Dodaj do: facebookFacebook wykopWykop twitterTwitter.com diggDigg.com

powrót wróć do strony głównej bloga dodaj komentarz dodaj komentarz

Komentarze do wpisu:

na zachodnich kursach punktowanie zadań było podzielone na etapy
1. Wysłanie rozwiązania
2. wymagana ocena rozwiązań kilku innych kursantów
-podane były zasady - co ma się składać na rozwiązanie
-podane były kryteria oceny, za co można obniżać
-prócz oceny zawsze dostępny komentarz słowny
-by dostać własne punkty należało ocenić ustalona liczbę zadań innych (można więcej na ochotnika)

KrzysztofB, 2014-09-16 14:16:00

Tagi wpisu

e-learning MOOC

Inne wpisy autora:

  • » Inwazja Zombie i inne propozycje :)
  • » Take IT Slow
  • » Do piernika nie dodajemy – czyli przetestuj swój test
  • » ¡Mucho gusto!
  • » Harvard University: testy zwiększają efektywność samodzielnej nauki
  • » Think or Swim
  • » Peer-review experiment ;-)
  • » O motywacji i jej wpływie na efektywność uczenia się
  • » Infografika – częściej na szkolnej ścianie, niż w wirtualnej klasie…?
  • » Let's Pin It
  • » ESFP ;)
  • » Style uczenia się nie istnieją?
  • » E-nauczycielu, nie bądź zbyt aktywny ;-)
  • » Przełamując lody online
  • » Maria na Stanford, ja do Karoliny :-)

Ostatnio czytane:

  • ♦ Counselor, tutor i profesor, Maria Zając
  • ♦ ♫Twelve days of Christmas♫ i nauczanie zdalne, Maria Zając
  • ♦ Jak oceniać wspólnie ze studentami, Maria Zając
  • ♦ Lunch & learn 2.0, Marcin Dąbrowski
  • ♦ Sesja tuż-tuż…, Maria Zając

Centrum Otwartej Edukacji SGH, 2003-23

  • Copyright
  • Cookies
  • Pisali o nas
  • Redakcja
  • Reklama
  • Polityka prywatności
  • Kontakt