Seminarium kierowane jest do osób prowadzących e-biznes i zainteresowanych kreowaniem marki w internecie.
Program seminarium
10:00 Rozpoczęcie seminarium
10:10 Wykład i dyskusja: Istota i specyfika kreowania marki w e-handlu
- Czym jest marka dla sprzedażny w sieci.
- Na czym polega budowanie marki w ecommerce.
- Jak buduje się markę na autentycznych wartościach.
Borys Skraba, Bold Brand Agency
10:55 Wykład i dyskusja: Trendy w budowaniu marki
- Społeczeństwo sieciowe, komunikacja sieciowa
- Consumer Empowerment
- Socjologia sieci społecznych w nowoczesnym brandingu
- Personal branding
- "Product is the king, distribution is the Queen", a co z marką?
- Marki własne
- Branding "szerokiego kontekstu", czyli "Selling lifestyles rather than products"
- Marketing 3.0, marketing wartości.
- Branding niskobudżetowy, "guerilla branding"
- "Netx step", czyli co nas czeka za chwilę
Jarosław Goławski, prezes zarządu oraz dyrektor strategiczny i kreatywny Brand Support
11:50 Wykład: Wykorzystanie social media w e-commerce
- Przegląd najważniejszych możliwości i funkcji największych serwisów społecznościowych
- wspierających działalność e-commerce:
- Facebook,
- Instagram,
- Pinterest,
- Twitter.
- Rola i możliwości narzędzi do monitorowania mediów społecznościowych;
- Facebook Ads w działalności e-commerce:
- możliwości targetowanie reklamy,
- remarketing,
- monitorowanie konwersji.
Szymon Lisowski, Social Media Specialist
12:40 Przerwa, poczęstunek
13:20 Blok prezentacji firmowych
14:00 Wykład: Marki w serwisach społecznościowych
- E-commerce w liczbach (najnowsze dane dotyczące stanu handlu internetowego w Polsce).
- Specyfika przekazu marketingowego w serwisach społecznościowych (cechy predestynujące serwisy społecznościowe do komunikacji z klientem).
- Zasady budowania świadomości marki poprzez serwisy społecznościowe (jak podejść do wzmacniania potencjału marki z wykorzystaniem serwisów społecznościowych).
dr hab. Mirosław Moroz, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
14:50 Przerwa
15:10 Wykład konsultacje: Wybrane aspekty prawne korzystania z oznaczeń przedsiębiorcy w e-commerce.
- Kategorie naruszeń przepisów obowiązującego prawa oraz praw osób trzecich, do jakich może dojść w wyniku korzystania przez przedsiębiorców branży e-commerce z oznaczeń indywidualizujących (tj. oznaczeń dotyczących e -sklepów oraz oferowanych za ich pośrednictwem towarów i usług).
- Korzystanie z w/w oznaczeń przez przedsiębiorców w sposób zgodny z prawem oraz regulaminami usługodawców internetowych (sieci społecznościowe, AdWords, wyszukiwarki).
- Omówienie uprawnień, jakie przysługują przedsiębiorcom w przypadku naruszenia w Internecie przysługujących im praw do oznaczeń indywidualizujących.
Paweł Gruszecki, Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
16:10 Zakończenie obrad i wręczenie certyfikatów
Więcej informacji na: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2014/kmec/index.php