Teorie motywacji i ich znaczenie dla praktyki dydaktycznej w szkoleniach komplementarnych

Komentarze do artykułu:

Z ubolewańiem stwierdzam -przez wzgląd na osobę autora, osobę wykształconą, że artykuł zawiera blędy formalne. Zbytnie uproszczenie w opisie poszczególnych teorii zaprowadziło autorkę do błędnych wniosków. A tym samym wprowadza w błąd czytelników, co do sposobu postępowania trenerów, szkleniowców. Przykładowo atrybucje przyczynowe-jako stan wewnętrznego uzasadnienia przyczyn mają dwie kategorie : nie tylko wewnętrzne i zewnętrzne ale też stałe i zmienne i dopiero oba te zestawienia kształtują motywację. Na przykład czynnik wewnętrzny ale zmienny: "tym razem się nie postarałem " - nie odbiera osobie jej motywacji a czynnik wewnętrzny stały "jestem do niczego, nigdy tego nie zrobię dobrze" już tak ! Daje tylko przykład ... artykuł jest zbyt powierzchowny - przez co nierzetelny.

Dodaj komentarz

captcha

działanie 2

 
  Weź udział w dyskusjach komentujących inne artykuły:
okladka big pobierz pdf

Data wydania: 5 października 2009 r.
wersja online: ISSN 1731-7428
wersja drukowana: ISSN 1731-6758

info Artykuły naukowe zawarte w niniejszym czasopiśmie są recenzowane.