logo E-mentor

  • Bieżący numer
  • O czasopiśmie
  • Archiwum
  • Kontakt

Boosting creativity in co-creation with consumers in the fuzzy front-end of new product development: A literature review and organising framework

Komentarze do artykułu:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy.

przejdź przejdź do artykułu dodaj komentarz dodaj komentarz

Weź udział w dyskusjach komentujących inne artykuły

  • » Dostępność stron internetowych – wymóg czy powinność [wydanie 91]
  • » Trudności w nauczaniu programowania na poziomie edukacji wczesnoszkolnej z perspektywy nauczycieli - absolwentów szkół pedagogicznych [wydanie 75]
  • » Przywództwo autentyczne a zaangażowanie w pracę - porównanie sektora publicznego z sektorem prywatnym [wydanie 72]
  • » Metoda modelowania procesu oceny efektywności produkcji z wykorzystaniem standardu BPMN [wydanie 69]
  • » Wykorzystanie programu LabSEE do tworzenia eksperymentów ekonomicznych online [wydanie 61]
  • » Dlaczego warto uczestniczyć w szkoleniach? [wydanie 60]
  • » Oczekiwania płacowe studentów i absolwentów Politechniki Wrocławskiej wobec pierwszego pracodawcy [wydanie 59]
  • » Tutoring jako alternatywna metoda pracy z uczniami zdolnymi w szkole [wydanie 57]
  • » Ocena kompetencji organizacji pracy u osób wchodzących na rynek pracy [wydanie 55]
  • » Przedsiębiorczość i ekonomia – separacja czy integracja? [wydanie 54]
  • Dla autorów
  • Redakcja
  • Reklama
  • Pełna wersja strony