Instytucjonalne formy wspierania przedsiębiorczości akademickiej w Polsce
Komentarze do artykułu:
-
dawny student, były przedsiębiorca, obecny budowniczy, 2010-06-21 09:39:37
bardzo wartościowy artykuł, dawka dużej ilośc i ważnych informacji w łatwo przyswjalnej formule. Jak najwięcej takich artykułów na łamach e-mentora. Jak najwięcej takich wykładowców na naszych uczelniach. -
jobijabi, 2010-10-27 15:54:18
Dobrze, że wspieranie przedsiębiorczości akademickiej w Polsce przyjmuje takie różne formy. To bardzo ważne, żeby wspierać, edukować i uświadamiać środowiska akademickie na temat komercjalizacji ich wiedzy. Przykładowo warszawska Tekla Plus ostatnio wpadła na pomysł, żeby idee te promować za pomocą... internetowej gry przygodowej pt. "Polizagadka" (można zagrać tutaj: http://polizagadka.pl/). Moim zdaniem bardzo ciekawa inicjatywa, oby jak najwięcej takich!
Weź udział w dyskusjach komentujących inne artykuły
- » Corporate social responsibility and project management: towards a better understanding of their relationship [wydanie 96]
- » From the editor [wydanie 94]
- » Objectivity in evaluating professional career development [wydanie 94]
- » Infographics in social media. Selected issues [wydanie 94]
- » Diagnosis of the level of cultural intelligence among students of economics universities in Poland [wydanie 94]
- » Improving intercultural pragmatic competencies in online L2 Spanish classrooms through task-supported learning [wydanie 94]
- » Boosting students’ creativity through visual bricolage of experiences – how visual collage boards help students in expressing their knowledge during online classes [wydanie 94]
- » Boosting creativity in co-creation with consumers in the fuzzy front-end of new product development: A literature review and organising framework [wydanie 94]
- » Understanding the declared knowledge and readiness to apply Corporate Social Responsibility of Polish and Spanish business students [wydanie 94]
- » Addressing students’ perceived value with the virtual university concept [wydanie 94]