Funkcjonalności platformy Moodle w świetle opinii studentów Wyższych Szkół Bankowych w Polsce
Komentarze do artykułu:
-
Emilus, 2015-05-27 22:46:46
Tragiczna platforma. Poziom skomplikowana jest ogromny. NIE INTUICYJNA. Zamiast administracja była in line i funkcje dostępne w zależności od uprawnień to funkcje administracyjne są dostępne w zupełnie oddzielonej części administracyjnej. Trzeba skakać/szukać. DNO. Wybrałem bo niby najpopularniejsza - błąd. Po roku użytkowania szukam czegoś innego bo poziom skomplikowania jest tragiczny.
Weź udział w dyskusjach komentujących inne artykuły
- » Dostępność stron internetowych – wymóg czy powinność [wydanie 91]
- » Trudności w nauczaniu programowania na poziomie edukacji wczesnoszkolnej z perspektywy nauczycieli - absolwentów szkół pedagogicznych [wydanie 75]
- » Version 2.0 of the individual style of conducting classes by an academic teacher in the context of contemporary changes and trends in education [wydanie 74]
- » Przywództwo autentyczne a zaangażowanie w pracę - porównanie sektora publicznego z sektorem prywatnym [wydanie 72]
- » Metoda modelowania procesu oceny efektywności produkcji z wykorzystaniem standardu BPMN [wydanie 69]
- » Wykorzystanie programu LabSEE do tworzenia eksperymentów ekonomicznych online [wydanie 61]
- » Dlaczego warto uczestniczyć w szkoleniach? [wydanie 60]
- » Oczekiwania płacowe studentów i absolwentów Politechniki Wrocławskiej wobec pierwszego pracodawcy [wydanie 59]
- » Tutoring jako alternatywna metoda pracy z uczniami zdolnymi w szkole [wydanie 57]
- » Ocena kompetencji organizacji pracy u osób wchodzących na rynek pracy [wydanie 55]