Archiwum

Wyszukaj artykuł

  • Wed┼éug kategorii
  • Po nazwisku autora

Addressing studentsÔÇÖ perceived value with the virtual university concept

[wydanie nr 94] Ryszard ─ćwiertniak, Przemys┼éaw Stach, Katarzyna Kowalska-Jarnot, Karolina Worytkiewicz-Ra┼Ť, Barbara Wachu┼éka-Ko┼Ťciuszko

Challenges of administering university examinations remotely during the COVID-19 pandemic

[wydanie nr 90] Miłosz Wawrzyniec Romaniuk, Joanna Łukasiewicz-Wieleba

The use of active learning methods to stimulate student activity in the online course

[wydanie nr 86] Olha Bukrieieva, Iryna Rybalko, Nataliia Skrypnyk

Social aspects of introducing online learning ÔÇô the studentsÔÇÖ perspective

[wydanie nr 86] Natalia Wolna, Kinga Solińska, Marta Moczulska, Magdalena Lis

Planner-Doer ÔÇô Self-control and Regular Study

[wydanie nr 82] Katarzyna Bentkowska

Playing with Benford's Law

[wydanie nr 80] Tomasz Kopczewski, Iana Okhrimenko

Building tasks with instant messaging app

[wydanie nr 77] Alice Gasparini

Adaptive learning: context and complexity

[wydanie nr 77] Brandon Kmetz, Charles Dziuban, Colm Howlin, Patsy Moskal, Connie Johnson, Mitchell Eid

The eye tracking technique in the analysis of mechanisms for solving algorithmic problems

[wydanie nr 74] Anna Stolińska, Magdalena Andrzejewska,

Investigation of educational processes with affective computing methods

[wydanie nr 70] Agnieszka Landowska, Grzegorz Brodny

Student Authored Video Vignettes in Chemistry

[wydanie nr 70] Layne A. Morsch

The different dimensions of widening access to virtual scenarios in the WAVES project

[wydanie nr 70] Andrzej A. Kononowicz, Luke Woodham, Sheetal Kavia

okladka big pobierz pdf

Data wydania: 31 pa┼║dziernika 2022
wersja online: ISSN 1731-7428
wersja drukowana: ISSN 1731-6758

info Artyku┼éy naukowe zawarte w niniejszym czasopi┼Ťmie s─ů recenzowane.