Archiwum

Wyszukaj artykuł

  • Według kategorii
  • Po nazwisku autora

Addressing students’ perceived value with the virtual university concept

[wydanie nr 94] Ryszard Ćwiertniak, Przemysław Stach, Katarzyna Kowalska-Jarnot, Karolina Worytkiewicz-Raś, Barbara Wachułka-Kościuszko

Challenges of administering university examinations remotely during the COVID-19 pandemic

[wydanie nr 90] Miłosz Wawrzyniec Romaniuk, Joanna Łukasiewicz-Wieleba

The use of active learning methods to stimulate student activity in the online course

[wydanie nr 86] Olha Bukrieieva, Iryna Rybalko, Nataliia Skrypnyk

Social aspects of introducing online learning – the students’ perspective

[wydanie nr 86] Natalia Wolna, Kinga Solińska, Marta Moczulska, Magdalena Lis

Planner-Doer – Self-control and Regular Study

[wydanie nr 82] Katarzyna Bentkowska

Playing with Benford's Law

[wydanie nr 80] Tomasz Kopczewski, Iana Okhrimenko

Building tasks with instant messaging app

[wydanie nr 77] Alice Gasparini

Adaptive learning: context and complexity

[wydanie nr 77] Brandon Kmetz, Charles Dziuban, Colm Howlin, Patsy Moskal, Connie Johnson, Mitchell Eid

Investigation of educational processes with affective computing methods

[wydanie nr 70] Agnieszka Landowska, Grzegorz Brodny

Student Authored Video Vignettes in Chemistry

[wydanie nr 70] Layne A. Morsch

The different dimensions of widening access to virtual scenarios in the WAVES project

[wydanie nr 70] Andrzej A. Kononowicz, Luke Woodham, Sheetal Kavia

okladka big pobierz pdf

Data wydania: 29 lipca 2022
wersja online: ISSN 1731-7428
wersja drukowana: ISSN 1731-6758

info Artykuły naukowe zawarte w niniejszym czasopiśmie są recenzowane.