Dodaj do: Facebook Wykop Twitter.com Digg.com
Komentarze do wpisu:
na zachodnich kursach punktowanie zadań było podzielone na etapy
1. Wysłanie rozwiązania
2. wymagana ocena rozwiązań kilku innych kursantów
-podane były zasady - co ma się składać na rozwiązanie
-podane były kryteria oceny, za co można obniżać
-prócz oceny zawsze dostępny komentarz słowny
-by dostać własne punkty należało ocenić ustalona liczbę zadań innych (można więcej na ochotnika)
Tagi wpisu
Inne wpisy autora:
- » Inwazja Zombie i inne propozycje :)
- » Take IT Slow
- » Do piernika nie dodajemy – czyli przetestuj swój test
- » ¡Mucho gusto!
- » Harvard University: testy zwiększają efektywność samodzielnej nauki
- » Think or Swim
- » Peer-review experiment ;-)
- » O motywacji i jej wpływie na efektywność uczenia się
- » Infografika – częściej na szkolnej ścianie, niż w wirtualnej klasie…?
- » Let's Pin It
- » ESFP ;)
- » Style uczenia się nie istnieją?
- » E-nauczycielu, nie bądź zbyt aktywny ;-)
- » Przełamując lody online
- » Maria na Stanford, ja do Karoliny :-)