Tony Bates online - dwa spotkania i dwa ważne tematy

Maria Zając

Kilka dni temu polecałam post, w którym Tony Bates zachęca już teraz do przemyślenia działań, które będą niezbędne, gdy skończy się okres pandemii, a dokładniej – okres wymuszonej izolacji i zachowywania dystansu. Myślę, że uwagi T. Batesa są na tyle ważne, że zasługują na omówienie w osobnym poście, natomiast teraz chcę tylko przekazać wiadomość, która jest ważna jeszcze tylko przez kilka godzin. Otóż, dziś tzn. 5 maja 2020 roku, o godzinie 19 czasu polskiego będzie miał miejsce webinar zatytułowany „What are the Myths, Realities and Opportunities of Artificial Intelligence (AI) and Learning Analytics?”, natomiast o godzinie 21 - również dzisiaj - będzie można uczestniczyć w webinarze poświęconym przyszłości edukacji online. Tytuł spotkania: “The next five years: future directions for online learning”. Prelegentem w obu przypadkach jest Tony Bates. 

 

Więcej informacji oraz linki do rejestracji można znaleźć na stronie: https://www.tonybates.ca/2020/05/01/two-webinars-on-the-future-of-online-learning-next-week/

data dodania: 5.05.2020

Tagi: pandemia, nauczanie online, strategia, zmiana w edukacji

Komentarze

Nie ma jeszcze komentarzy do tego wpisu.

dodaj komentarz dodaj komentarz

Inne wpisy autora

» Ostatni wykład

» Czy możliwy jest „reset” edukacji?

» Kursy typu HyFlex – możliwości i wyzwania

» Jak oceniać wspólnie ze studentami

» Sesja tuż-tuż…

» Siedemnaście lat polskiej e-edukacji z perspektywy czasopisma e-mentor

» (Nie) Bezpieczni w sieci - konkurs dla NGO na najlepszą kampanię edukacyjną

» Wymuszona zmiana - gdzie szukać pomocy

» Nauczanie online - zamieszanie terminologiczne

» Makerspace w Wadowicach

» Students’ Science Expo – łączy nas nauka - 3.10.2018 Wrocław

» The Case Against Education

» Just Join IT: polscy programiści na świecie

» Kursy MOOC jako część edukacji formalnej

» Cloud Academy

» Mam certyfikat MOOC i co dalej?

» Open Education: International Perspectives in Higher Education - recenzja książki

» Ruch na rzecz wolnego dostępu do publikacji naukowych

» Świąteczny MOOC

» Magia technologii?

» Gra w edukację i profile graczy

» Szkoła inżynierów czyli latająca miotła czarownicy zamiast lekcji kaligrafii

» Zawody przyszłości - konsultant ds. prywatności, menedżer cyfrowej śmierci a może chirurg pamięci?

» Nieoczekiwana zmiana miejsc?

» 3F > 3Z?

» Szkoła bez sal, klas i przedmiotów – szkoła przyszłości?

» Masowe kursy otwarte integralną częścią edukacji formalnej?

» Dla kogo jest MOOC?

» Trzecia fala czyli masowe otwarte kursy online na uniwersytetach

» Zotero – bibliografia zawsze pod ręką

» Counselor, tutor i profesor

» E-learning, innowacje i KRK a zasada Hipokratesa

» World Bank e-Institute

» Ja też chcę na Stanford