Cloud Academy

Maria Zając

Polska platforma e-learningowa, zapewniająca:

- kompleksowe zarządzanie  uczelnią w każdym aspekcie jej funkcjonowania, w tym generowanie i elektroniczny obieg dokumentów;

- realizację zajęć na odległość w całkowicie interaktywnej formie.

Tak reklamują swój produkt pracownicy National Louis University w Nowym Sączu, Osoby zainteresowane poznaniem dokładniej możliwości platformy będą miały ku temu okazję w najbliższy wtorek, 11 kwietnia, w godz. 10-12, podczas bezpłatnego webinara.

Wydarzenie jest skierowane w szzcegółności do przedstawicieli uczelni wyższych, w tym kadry zarządzającej wyższego i średniego szczebla, specjalistów ds. rozwoju IT i specjalistów ds. innowacyjności. Chcąc dowiedzieć się więcej na temat tego, w pełni rodzimego, rozwiązania należy się zarejestrować korzystając z formularza rejestracyjnego.

Do uczestnictwa wystarczy dowolne urządzenie typu smart z dostępem do Internetu.

Rejestracja trwa do 10 kwietnia 2017 r. do godz. 16.00

Po zarejestrowaniu, na adres e-mail wskazany w formularzu, zostaną przesłane dane dostępowe do indywidualnego konta w systemie CloudA, które posłuży do uczestnictwa w webinarium.

data dodania: 7.04.2017

Tagi: platforma e-learningowa, e-learning, zarządzanie uczelnią

Komentarze

Nie ma jeszcze komentarzy do tego wpisu.

dodaj komentarz dodaj komentarz

Inne wpisy autora

» Nick Shackleton-Jones – edukacja to nie uczenie się

» Gdy student może wybrać czego chce się uczyć …

» Nauczanie zdalne vs nauczanie online czyli e-learning

» Nauczyciel przyszłości pilnie poszukiwany

» Na fali zmian – czym różni się TDP od LXP i LMS?

» ♫Twelve days of Christmas♫ i nauczanie zdalne

» Ostatni wykład

» Czy możliwy jest „reset” edukacji?

» Kursy typu HyFlex – możliwości i wyzwania

» Jak oceniać wspólnie ze studentami

» Sesja tuż-tuż…

» Siedemnaście lat polskiej e-edukacji z perspektywy czasopisma e-mentor

» (Nie) Bezpieczni w sieci - konkurs dla NGO na najlepszą kampanię edukacyjną

» Tony Bates online - dwa spotkania i dwa ważne tematy

» Wymuszona zmiana - gdzie szukać pomocy

» Nauczanie online - zamieszanie terminologiczne

» Makerspace w Wadowicach

» Students’ Science Expo – łączy nas nauka - 3.10.2018 Wrocław

» The Case Against Education

» Just Join IT: polscy programiści na świecie

» Kursy MOOC jako część edukacji formalnej

» Mam certyfikat MOOC i co dalej?

» Open Education: International Perspectives in Higher Education - recenzja książki

» Ruch na rzecz wolnego dostępu do publikacji naukowych

» Świąteczny MOOC

» Magia technologii?

» Gra w edukację i profile graczy

» Szkoła inżynierów czyli latająca miotła czarownicy zamiast lekcji kaligrafii

» Zawody przyszłości - konsultant ds. prywatności, menedżer cyfrowej śmierci a może chirurg pamięci?

» Nieoczekiwana zmiana miejsc?

» 3F > 3Z?

» Szkoła bez sal, klas i przedmiotów – szkoła przyszłości?

» Masowe kursy otwarte integralną częścią edukacji formalnej?

» Dla kogo jest MOOC?

» Trzecia fala czyli masowe otwarte kursy online na uniwersytetach

» Zotero – bibliografia zawsze pod ręką

» Counselor, tutor i profesor

» E-learning, innowacje i KRK a zasada Hipokratesa

» World Bank e-Institute

» Ja też chcę na Stanford