słowo wstępne
Komentarze do artykułu:
-
Tadeusz Lemańczyk, 2010-06-19 09:04:40
Ja natomiast, Panie Marcinie, miałbym przyjemność zakomunikować, że nasza wieloletnia współpraca, ośmielam się przypuszczać, miała pewien udział w zainspirowaniu całkiem interesującego opisu, którego fragment pozwoliłem sobie już wykorzystać dla własnych e-learningowych celów ( http://fedcba.ning.com/xn/detail/2516803:Comment:13038 ). -
Marcin Dąbrowski, 2010-06-19 09:28:01
Dziękuję za informację. Życzę powodzenia w tej web 2.0-rowej aktywizacji studentów :)
Weź udział w dyskusjach komentujących inne artykuły
- » Dostępność stron internetowych – wymóg czy powinność [wydanie 91]
- » Trudności w nauczaniu programowania na poziomie edukacji wczesnoszkolnej z perspektywy nauczycieli - absolwentów szkół pedagogicznych [wydanie 75]
- » Version 2.0 of the individual style of conducting classes by an academic teacher in the context of contemporary changes and trends in education [wydanie 74]
- » Przywództwo autentyczne a zaangażowanie w pracę - porównanie sektora publicznego z sektorem prywatnym [wydanie 72]
- » Metoda modelowania procesu oceny efektywności produkcji z wykorzystaniem standardu BPMN [wydanie 69]
- » Wykorzystanie programu LabSEE do tworzenia eksperymentów ekonomicznych online [wydanie 61]
- » Dlaczego warto uczestniczyć w szkoleniach? [wydanie 60]
- » Oczekiwania płacowe studentów i absolwentów Politechniki Wrocławskiej wobec pierwszego pracodawcy [wydanie 59]
- » Tutoring jako alternatywna metoda pracy z uczniami zdolnymi w szkole [wydanie 57]
- » Ocena kompetencji organizacji pracy u osób wchodzących na rynek pracy [wydanie 55]