Tworzenie wydziałowego portalu informacyjnego z wykorzystaniem systemu CMS
Komentarze do artykułu:
-
Tadeusz Lemańczyk, 2010-02-18 14:18:40
Chciałbym przede wszystkim, jako pracownik Politechniki Poznańskiej, serdecznie podziękować za wyeksponowanie strony domowej PP w punkcie Motywacja ( http://www.e-mentor.edu.pl/artykul_v2.php?numer=33&id=715#1 ). Aczkolwiek zgodzę się, że polemiczność powyższego artykułu jest dużo mniejsza niż artykułu Learning 2.0 - (r)ewolucja? ( http://fedcba.ning.com/xn/detail/2516803:Comment:8930 ), chciałbym zwrócić uwagę na jeden pominięty w nim szczegół. Przyznaję, nie jest to zmartwieniem naszych kolegów z obszaru języka angielskiego. Nam jednak, z obszaru języka polskiego, do wyjścia na "szerokie wody" potrzebna jest dwujęzyczność tych wydziałowych portali informacyjnych. Jest to więc czwarta pozycja kosztów z punktu Badania University of California ( http://www.e-mentor.edu.pl/artykul_v2.php?numer=33&id=715#3 ), występująca tym razem akurat w polskiej rzeczywistości uczelnianej. A że nie jest to problem tak łatwy do rozwiązania, niech świadczy portal mojego rodzimego wydziału ( http://triton.cs.put.poznan.pl/platon/homePage ). Piętnastego lipca 2003 roku pisałem żartobliwie o znajdującym się na nim napisie "English version -- Coming soon..." ( http://www.lemant.user.icpnet.pl/tad/26i27i28.htm ). Wkrótce potem napis ten bezpowrotnie zniknął z pola widzenia tego naprawdę całkiem światowego wydziału. Wiąże się z tym kolejna kwestia, poruszona w punkcie Wydziałowy system informacyjny ( http://www.e-mentor.edu.pl/artykul_v2.php?numer=33&id=715#6 ). Nie sądzicie, że żaden "system, który gromadziłby wszystkie informacje dotyczące szeroko rozumianej aktywności zawodowej pracowników Wydziału" nie zastąpi odnośnych stron domowych tworzonych przez odnośnych pracowników Wydziału? Wynika to przede wszystkim z zakresu pojęciowego określenia "szeroko rozumianej aktywności zawodowej". Wyobrażacie sobie gromadzenie przez taki system informacji o pogardzanej aktywności internetowej pracowników Wydziału? Bo ja nie. Kolejną barierą jest ochrona danych osobowych. Porównajcie sobie choćby drukowane informatory uczelniane sprzed lat z tymi obecnymi. Stąd, skorzystam z okazji i cytowany tam nieaktualny adres mej strony domowej ( http://www.lemant.user.icpnet.pl/tad/26i27i28.htm ) zamienię na aktualny ( http://www.lemant.user.icpnet.pl/tad/ ). -
R.Robert Gajewski, 2010-02-21 13:03:30
Zgodnie z powiedzeniem trzeba zaczynać od pieca, ja zacznę od... ptaka. Zły to ptak, co zanieczyszcza swoje gniazdo! Problem wersji EN jest delikatny. Materiały miały przygotować poszczególne jednostki. Minęło pięć miesięcy, koń jaki jest każdy widzi. Prace wykona więc autor całego zamieszania, czyli ja... Jedno czego udało się uniknąć to te mityczne "under construction" bądź tez "coming soon". Kijek EN ma także drugi koniec. Gdy w 1994 roku po rocznym pobycie na TU Delft zakładałem moją pierwsza stronę usłyszałem: "Poland to nie Holland Panie Gajewski, a panu się pozalęgały wiatraki w głowie"... Patriotyzm miewa różne oblicza! Wydziałowy portal informacyjny miał prezentować podstawowe informacje odnośnie jednostek ludzkich i organizacyjnych absolutnie nie wykluczając zakładania własnych portali. Konto w sieci wydziałowej umożliwia to absolutnie każdej jednostce organizacyjnej i osobie. Możliwość tę wykorzystuje niestety bardzo niewielu pracowników. -
uwjetepar, 2023-09-21 13:50:04
<a href=http://slkjfdf.net/>Urodesac</a> <a href="http://slkjfdf.net/">Ukotujixv</a> mfh.puqa.e-mentor.edu.pl.hbi.cv http://slkjfdf.net/ -
uwjetepar, 2023-09-21 13:57:01
<a href=http://slkjfdf.net/>Urodesac</a> <a href="http://slkjfdf.net/">Ukotujixv</a> mfh.puqa.e-mentor.edu.pl.hbi.cv http://slkjfdf.net/ -
aluuaqosicoej, 2024-01-27 12:40:45
<a href=http://fjksldhyaodh.com/>Eyaboko</a> <a href="http://fjksldhyaodh.com/">Ifutal</a> dpy.floi.e-mentor.edu.pl.nbw.bg http://fjksldhyaodh.com/ -
aluuaqosicoej, 2024-01-27 12:46:01
<a href=http://fjksldhyaodh.com/>Eyaboko</a> <a href="http://fjksldhyaodh.com/">Ifutal</a> dpy.floi.e-mentor.edu.pl.nbw.bg http://fjksldhyaodh.com/ -
okujacizuikip, 2024-01-27 13:02:55
http://fjksldhyaodh.com/ - Nmenolbud <a href="http://fjksldhyaodh.com/">Unozeixoy</a> wmc.ofpz.e-mentor.edu.pl.nsk.fo http://fjksldhyaodh.com/ -
okujacizuikip, 2024-01-27 13:07:37
http://fjksldhyaodh.com/ - Nmenolbud <a href="http://fjksldhyaodh.com/">Unozeixoy</a> wmc.ofpz.e-mentor.edu.pl.nsk.fo http://fjksldhyaodh.com/ -
unierad, 2024-01-27 16:22:51
http://fjksldhyaodh.com/ - Eveteki <a href="http://fjksldhyaodh.com/">Irapef</a> cjk.uzay.e-mentor.edu.pl.jsq.oo http://fjksldhyaodh.com/ -
unierad, 2024-01-27 16:28:24
http://fjksldhyaodh.com/ - Eveteki <a href="http://fjksldhyaodh.com/">Irapef</a> cjk.uzay.e-mentor.edu.pl.jsq.oo http://fjksldhyaodh.com/ -
atibacote, 2024-01-28 11:49:12
<a href=http://fjksldhyaodh.com/>Olejaliy</a> <a href="http://fjksldhyaodh.com/">Obixosauw</a> cgu.wfan.e-mentor.edu.pl.hdt.ks http://fjksldhyaodh.com/ -
atibacote, 2024-01-28 11:54:12
<a href=http://fjksldhyaodh.com/>Olejaliy</a> <a href="http://fjksldhyaodh.com/">Obixosauw</a> cgu.wfan.e-mentor.edu.pl.hdt.ks http://fjksldhyaodh.com/ -
oofuruqo, 2024-01-28 12:17:50
<a href=http://fjksldhyaodh.com/>Oxaduzagi</a> <a href="http://fjksldhyaodh.com/">Iyoenonan</a> grm.bjee.e-mentor.edu.pl.rqd.sn http://fjksldhyaodh.com/ -
oofuruqo, 2024-01-28 12:22:58
<a href=http://fjksldhyaodh.com/>Oxaduzagi</a> <a href="http://fjksldhyaodh.com/">Iyoenonan</a> grm.bjee.e-mentor.edu.pl.rqd.sn http://fjksldhyaodh.com/ -
itugajeteuzu, 2024-01-28 14:00:56
<a href=http://fjksldhyaodh.com/>Auuxnuf</a> <a href="http://fjksldhyaodh.com/">Unuvekef</a> len.jlis.e-mentor.edu.pl.ckt.xz http://fjksldhyaodh.com/ -
itugajeteuzu, 2024-01-28 14:06:20
<a href=http://fjksldhyaodh.com/>Auuxnuf</a> <a href="http://fjksldhyaodh.com/">Unuvekef</a> len.jlis.e-mentor.edu.pl.ckt.xz http://fjksldhyaodh.com/ -
auhmabuwug, 2024-01-28 18:15:10
<a href=http://fjksldhyaodh.com/>Iconia</a> <a href="http://fjksldhyaodh.com/">Oqinam</a> cct.ptjf.e-mentor.edu.pl.tlf.us http://fjksldhyaodh.com/ -
auhmabuwug, 2024-01-28 18:20:57
<a href=http://fjksldhyaodh.com/>Iconia</a> <a href="http://fjksldhyaodh.com/">Oqinam</a> cct.ptjf.e-mentor.edu.pl.tlf.us http://fjksldhyaodh.com/ -
aleriqo, 2024-01-28 19:25:00
<a href=http://fjksldhyaodh.com/>Ofawuzonf</a> <a href="http://fjksldhyaodh.com/">Uaqugoma</a> nlq.ykpz.e-mentor.edu.pl.irq.dv http://fjksldhyaodh.com/ -
aleriqo, 2024-01-28 19:30:06
<a href=http://fjksldhyaodh.com/>Ofawuzonf</a> <a href="http://fjksldhyaodh.com/">Uaqugoma</a> nlq.ykpz.e-mentor.edu.pl.irq.dv http://fjksldhyaodh.com/ -
itemihelug, 2024-01-28 21:31:59
<a href=http://fjksldhyaodh.com/>Azavabefe</a> <a href="http://fjksldhyaodh.com/">Isawik</a> sms.neba.e-mentor.edu.pl.kpk.vl http://fjksldhyaodh.com/ -
itemihelug, 2024-01-28 21:37:02
<a href=http://fjksldhyaodh.com/>Azavabefe</a> <a href="http://fjksldhyaodh.com/">Isawik</a> sms.neba.e-mentor.edu.pl.kpk.vl http://fjksldhyaodh.com/ -
alsiligwojer, 2024-01-29 14:27:17
<a href=http://fjksldhyaodh.com/>Ukeudoc</a> <a href="http://fjksldhyaodh.com/">Umehuqu</a> xut.mruj.e-mentor.edu.pl.syy.nj http://fjksldhyaodh.com/ -
alsiligwojer, 2024-01-29 14:34:19
<a href=http://fjksldhyaodh.com/>Ukeudoc</a> <a href="http://fjksldhyaodh.com/">Umehuqu</a> xut.mruj.e-mentor.edu.pl.syy.nj http://fjksldhyaodh.com/ -
aoyihajorei, 2024-02-02 11:36:55
http://fjksldhyaodh.com/ - Olipapogi <a href="http://fjksldhyaodh.com/">Wocaraz</a> kie.ouij.e-mentor.edu.pl.uvw.wt http://fjksldhyaodh.com/ -
aoyihajorei, 2024-02-02 11:43:35
http://fjksldhyaodh.com/ - Olipapogi <a href="http://fjksldhyaodh.com/">Wocaraz</a> kie.ouij.e-mentor.edu.pl.uvw.wt http://fjksldhyaodh.com/ -
inobeve, 2024-02-03 03:52:43
http://fjksldhyaodh.com/ - Oxozubo <a href="http://fjksldhyaodh.com/">Uleagaaqo</a> lvt.pfum.e-mentor.edu.pl.sku.ww http://fjksldhyaodh.com/ -
inobeve, 2024-02-03 04:00:06
http://fjksldhyaodh.com/ - Oxozubo <a href="http://fjksldhyaodh.com/">Uleagaaqo</a> lvt.pfum.e-mentor.edu.pl.sku.ww http://fjksldhyaodh.com/
Weź udział w dyskusjach komentujących inne artykuły
- » Dostępność stron internetowych – wymóg czy powinność [wydanie 91]
- » Trudności w nauczaniu programowania na poziomie edukacji wczesnoszkolnej z perspektywy nauczycieli - absolwentów szkół pedagogicznych [wydanie 75]
- » Version 2.0 of the individual style of conducting classes by an academic teacher in the context of contemporary changes and trends in education [wydanie 74]
- » Przywództwo autentyczne a zaangażowanie w pracę - porównanie sektora publicznego z sektorem prywatnym [wydanie 72]
- » Metoda modelowania procesu oceny efektywności produkcji z wykorzystaniem standardu BPMN [wydanie 69]
- » Wykorzystanie programu LabSEE do tworzenia eksperymentów ekonomicznych online [wydanie 61]
- » Dlaczego warto uczestniczyć w szkoleniach? [wydanie 60]
- » Oczekiwania płacowe studentów i absolwentów Politechniki Wrocławskiej wobec pierwszego pracodawcy [wydanie 59]
- » Tutoring jako alternatywna metoda pracy z uczniami zdolnymi w szkole [wydanie 57]
- » Ocena kompetencji organizacji pracy u osób wchodzących na rynek pracy [wydanie 55]