Teorie motywacji i ich znaczenie dla praktyki dydaktycznej w szkoleniach komplementarnych
Komentarze do artykułu:
-
Andrzej Koszyk - trener biznesu, 2016-02-11 22:54:14
Z ubolewańiem stwierdzam -przez wzgląd na osobę autora, osobę wykształconą, że artykuł zawiera blędy formalne. Zbytnie uproszczenie w opisie poszczególnych teorii zaprowadziło autorkę do błędnych wniosków. A tym samym wprowadza w błąd czytelników, co do sposobu postępowania trenerów, szkleniowców. Przykładowo atrybucje przyczynowe-jako stan wewnętrznego uzasadnienia przyczyn mają dwie kategorie : nie tylko wewnętrzne i zewnętrzne ale też stałe i zmienne i dopiero oba te zestawienia kształtują motywację. Na przykład czynnik wewnętrzny ale zmienny: "tym razem się nie postarałem " - nie odbiera osobie jej motywacji a czynnik wewnętrzny stały "jestem do niczego, nigdy tego nie zrobię dobrze" już tak ! Daje tylko przykład ... artykuł jest zbyt powierzchowny - przez co nierzetelny. -
Basia Skwar, 2018-01-05 11:06:59
Super artykuł. Zarysowuje ważne podejścia do motywacji w kontekście pracy z dorosłymi. Dzięki lekturze teraz już wiem, jakie podejścia do motywacji mogę pogłębić. Interesujący też jest wspomniany model cech trenera wzbudzającego motywację u uczących się.
Weź udział w dyskusjach komentujących inne artykuły
- » Dostępność stron internetowych – wymóg czy powinność [wydanie 91]
- » Trudności w nauczaniu programowania na poziomie edukacji wczesnoszkolnej z perspektywy nauczycieli - absolwentów szkół pedagogicznych [wydanie 75]
- » Version 2.0 of the individual style of conducting classes by an academic teacher in the context of contemporary changes and trends in education [wydanie 74]
- » Przywództwo autentyczne a zaangażowanie w pracę - porównanie sektora publicznego z sektorem prywatnym [wydanie 72]
- » Metoda modelowania procesu oceny efektywności produkcji z wykorzystaniem standardu BPMN [wydanie 69]
- » Wykorzystanie programu LabSEE do tworzenia eksperymentów ekonomicznych online [wydanie 61]
- » Dlaczego warto uczestniczyć w szkoleniach? [wydanie 60]
- » Oczekiwania płacowe studentów i absolwentów Politechniki Wrocławskiej wobec pierwszego pracodawcy [wydanie 59]
- » Tutoring jako alternatywna metoda pracy z uczniami zdolnymi w szkole [wydanie 57]
- » Ocena kompetencji organizacji pracy u osób wchodzących na rynek pracy [wydanie 55]