Teorie motywacji i ich znaczenie dla praktyki dydaktycznej w szkoleniach komplementarnych

Komentarze do artykułu:

  • Andrzej Koszyk - trener biznesu, 2016-02-11 22:54:14
    Z ubolewańiem stwierdzam -przez wzgląd na osobę autora, osobę wykształconą, że artykuł zawiera blędy formalne. Zbytnie uproszczenie w opisie poszczególnych teorii zaprowadziło autorkę do błędnych wniosków. A tym samym wprowadza w błąd czytelników, co do sposobu postępowania trenerów, szkleniowców. Przykładowo atrybucje przyczynowe-jako stan wewnętrznego uzasadnienia przyczyn mają dwie kategorie : nie tylko wewnętrzne i zewnętrzne ale też stałe i zmienne i dopiero oba te zestawienia kształtują motywację. Na przykład czynnik wewnętrzny ale zmienny: "tym razem się nie postarałem " - nie odbiera osobie jej motywacji a czynnik wewnętrzny stały "jestem do niczego, nigdy tego nie zrobię dobrze" już tak ! Daje tylko przykład ... artykuł jest zbyt powierzchowny - przez co nierzetelny.

  • Basia Skwar, 2018-01-05 11:06:59
    Super artykuł. Zarysowuje ważne podejścia do motywacji w kontekście pracy z dorosłymi. Dzięki lekturze teraz już wiem, jakie podejścia do motywacji mogę pogłębić. Interesujący też jest wspomniany model cech trenera wzbudzającego motywację u uczących się.