Archiwum

Wyszukaj artykuł

  • Według kategorii
  • Po nazwisku autora

E-edukacja

W związku ze znaczną liczbą artykułów, dział e-edukacja został podzielony na trzy podgrupy:
» E-edukacja w kraju
» E-edukacja na świecie
» E-sgh

E-portfolio, czyli jak promować się w sieci

[wydanie nr 66] Wioletta Kwiatkowska, Kamila Majewska

Cywilno-wojskowe kształcenie międzykulturowe w formie blended learningu

[wydanie nr 65] Kamila Trochowska, Paweł Maciejewski, Małgorzata Gawlik-Kobylińska

Kongres Rozwoju Edukacji – środowiskowe spotkanie i jego efekty

[wydanie nr 62] Andrzej Wodecki, Marcin Dąbrowski, Maria Zając, Bartosz Muczyński, Anna Pędzieszczak

Psychologiczna gotowość nauczycieli do tworzenia efektywnego środowiska e-edukacji: koncepcja badań

[wydanie nr 61] Katarzyna Kaliszewska-Czeremska, Stéphanie Laconi

Wykorzystanie programu LabSEE do tworzenia eksperymentów ekonomicznych online

[wydanie nr 61] Robert Borowski, Tomasz Kopczewski

Dni Dostępności Cyfrowej – relacja z seminarium

[wydanie nr 60] Katarzyna Janczulewicz

Kokpity menedżerskie jako narzędzie monitorowania efektów kształcenia studentów

[wydanie nr 60] Piotr Ziuziański, Małgorzata Furmankiewicz, Anna Sołtysik-Piorunkiewicz

Konferencja Moc MOOC-ów - czas na polską platformę

[wydanie nr 59] Magdalena Kępińska-Jasny, Katarzyna Łyp-Wrońska

Komputerowy system egzaminowania

[wydanie nr 58] Kamila Majewska

Badania stanu i potrzeb informatyzacji edukacji matematycznej uczniów niewidomych i słabowidzących w Polsce

[wydanie nr 58] Małgorzata Rubin, Marek Faderewski, Dariusz Mikułowski

FUNcube, czyli e-learning z kosmosu

[wydanie nr 57] Daniel Korzan

YouTube – YouLearn. Nauka przez Youtube

[wydanie nr 56] Anna Michniuk

Międzynarodowa debata on-line jako projekt edukacyjny

[wydanie nr 56] Małgorzata Rosalska, Jakub Wierzbicki

E-technologie w diagnozie i pomiarach postępów terapii dzieci z autyzmem w Polsce

[wydanie nr 56] Agnieszka Landowska, Agata Kołakowska, Anna Anzulewicz, Paweł Jarmołkowicz, Joanna Rewera

Biblioteka 2.0 w 2014 r. – analiza zjawiska

[wydanie nr 54] Grzegorz Gmiterek

Internet jako efektywna przestrzeń edukacyjna

[wydanie nr 52] Zbigniew Osiński

Wykorzystanie funkcji Hotspot narzędzia Xerte do budowania prezentacji interaktywnych

[wydanie nr 51] Grzegorz Kosmala, Marian Rusek, Arkadiusz Orłowski, Luiza Ochnio

Nauczyciel akademicki a media społecznościowe

[wydanie nr 50] Beata Stachowiak

Platforma e-learningowa jako narzędzie zarządzania wiedzą

[wydanie nr 49] Marlena Plebańska, Piotr Kopciał

Standard Question and Test Interoperability (QTI) – ewaluacja wiedzy studenta

[wydanie nr 49] Barbara Kołodziejczak, Wojciech Kowalewski, Anna Ren-Kurc, Magdalena Roszak

Learning Content Development System (LCDS) jako narzędzie tworzenia materiałów powtórkowych

[wydanie nr 48] Anna Ren-Kurc, Wojciech Kowalewski, Andrzej Bręborowicz, Magdalena Roszak, Barbara Kołodziejczak

IV Polski MoodleMoot – relacja z konferencji

[wydanie nr 47] Tomasz Walasek

Niepowodzenia edukacyjne w kształceniu zdalnym

[wydanie nr 47] Dorota Sidor, Maciej Słomczyński

Machinima – edukacyjny wymiar kina wirtualnej rzeczywistości

[wydanie nr 47] Laura Szczepaniak-Sobczyk

Motywowanie w e-nauczaniu – z doświadczeń praktyka

[wydanie nr 46] Anita Rawa-Kochanowska

Moodle 2 – (r)ewolucje

[wydanie nr 45] Adam Pietrzykowski

Open AGH – otwarte zasoby edukacyjne w praktyce

[wydanie nr 45] Karolina Grodecka, Jan Marković, Jan Kusiak

SLOODLE, czyli e-learning 2 w 1

[wydanie nr 45] Paweł Topol

Interaktywne wspomaganie nauczania. Wirtualna Fizyka – innowacyjne rozwiązanie w edukacji

[wydanie nr 43] Łukasz Rypina, Tomasz Królikowski, Mirela Karmelita

Zastosowanie programu PowerPoint w e-learningu

[wydanie nr 42] Barbara Kołodziejczak

Społecznościowy kurs e-learningowy

[wydanie nr 42] Karolina Grodecka, Jan Marković, Agnieszka Chrząszcz

e-edukacja.net - relacja z konferencji

[wydanie nr 42] Marcin Dąbrowski, Maria Zając

Ewaluacja w procesie kształcenia online – możliwości narzędzia SEVAQ+

[wydanie nr 42] Małgorzata Grad-Grudzińska, Magdalena Jasińska, Adam Chmielewski

Nowe Media w Edukacji 2011 - relacja z konferencji

[wydanie nr 41] Piotr Wojciechowski

Wdrażanie e-learningu w szkole wyższej na przykładzie Wszechnicy Polskiej - Szkoły Wyższej TWP

[wydanie nr 41] Jarosław Różański, Wojciech Pokojski, Jadwiga Wicińska

Konstruktywizm w e-edukacji oraz jego krytyka

[wydanie nr 41] Piotr Bołtuć

Obawy przed uczeniem się na odległość. Opinie łódzkich studentów

[wydanie nr 41] Małgorzata Striker, Katarzyna Wojtaszczyk

Web 2.0 na uczelni - przegląd badań i aplikacji

[wydanie nr 40] Maria Zając, Katarzyna Wiktoria Witek

E-learning – tajniki edukacji na odległość - recenzja

[wydanie nr 40] Anna Rokicka-Broniatowska

Wykład online w humanistyce

[wydanie nr 40] Adam Pietrzykowski

Wspieranie rozwoju kompetencji kluczowych u gimnazjalistów - projekt e-Akademia Przyszłości

[wydanie nr 38] Marlena Plebańska, Izabela Kołodziejczyk, Izabela Kula

e-edukacja.net - VII edycja

[wydanie nr 37] Marcin Dąbrowski, Maria Zając

Uczelniane Centrum Kształcenia na Odległość: studium przypadku

[wydanie nr 37] Walery Susłow, Tomasz Królikowski

Blended learning w kształceniu językowym

[wydanie nr 37] Dominika Goltz-Wasiucionek

MoodleMoot 2010 – relacja z konferencji

[wydanie nr 37] Tomasz Walasek

Login: BIBLIOTEKA. Nowy kurs e-learningowy dla bibliotekarzy

[wydanie nr 37] Przemysław Krysiński

E-sprawdziany – argumenty za i przeciw

[wydanie nr 37] Piotr Wojciechowski

Wirtualizacja na usługach e-learningu

[wydanie nr 33] Lucyna Pyzik

e-edukacja.net - już po raz szósty

[wydanie nr 32] Marcin Dąbrowski, Maria Zając

Bariery wdrażania e-learningu na przykładzie uczelni wyższej (cz. II)

[wydanie nr 32] Małgorzata Striker, Katarzyna Wojtaszczyk

Uwarunkowania rozwoju otwartych zasobów edukacyjnych

[wydanie nr 32] Anna Rokicka-Broniatowska

Bariery wdrażania e-learningu na przykładzie uczelni wyższej (cz. I)

[wydanie nr 31] Małgorzata Striker, Katarzyna Wojtaszczyk

Koncepcja kształcenia studentów w zakresie systemów e-learningowych

[wydanie nr 31] Anna Rybak, Wiesław Półjanowicz

Otwartość w e-learningu

[wydanie nr 30] Adam Pietrzykowski

Komunikacja wizualna w materiałach dydaktycznych

[wydanie nr 30] Mateusz Leszkowicz

Efektywność systemów e-learningowych a kapitał intelektualny przedsiębiorstwa

[wydanie nr 29] Anna Kępińska-Jakubiec, Sebastian Majewski

Efektywne osiąganie rezultatów w e-ocenianiu

[wydanie nr 29] Rainer Hartlep, Frank K. Seibt

Dydaktyka w środowisku elektronicznym 3D

[wydanie nr 28] Michał Ostrowicki

E-learning w szkole

[wydanie nr 28] Maciej M. Sysło

e-edukacja.net V

[wydanie nr 27] Marcin Dąbrowski

E-learning - szansa, konieczność czy chwilowa moda? - relacja z seminarium

[wydanie nr 27] Katarzyna Bocheńska-Włostowska

Internetowe Studium Menedżerskie Global Mini MBA

[wydanie nr 26] Sławomir Gurdała

E-learning wyzwaniem przyszłości - recenzja

[wydanie nr 26] Maria Zając

Motywacja w nauczaniu zdalnym

[wydanie nr 26] Zbigniew Meger

Z praktyki e-learningu na platformie Moodle

[wydanie nr 26] Piotr Adamczewski

E-egzamin 2008

[wydanie nr 25] Wojciech Zieliński

Otwarte Zasoby Edukacyjne - kto się boi e-?

[wydanie nr 25] R. Robert Gajewski

Czynniki afektywne w zdalnej edukacji

[wydanie nr 25] Zbigniew Meger

Chrząszcz brzmi w trzcinie czyli Shibboleth

[wydanie nr 23] Marek Kotowski

Wirtualny pacjent jako narzędzie nauczania problemowego w kontekście europejskiego projektu eViP

[wydanie nr 23] Andrzej A. Kononowicz, Aleksandra J. Stachoń, Irena Roterman-Konieczna

e-edukacja.net IV

[wydanie nr 22] Marcin Dąbrowski

AJAX - rewolucja czy ewolucja

[wydanie nr 22] Marek Kotowski

Quiz z importu

[wydanie nr 21] Marek Kotowski

Wirtualne praktyki studenckie - nowy sposób zdobywania doświadczenia zawodowego

[wydanie nr 21] Magdalena Jasińska, Małgorzata Grad-Grudzińska

Polski e-learning w opiniach ekspertów cz. II

[wydanie nr 21] Grażyna Penkowska

Uczymy się blogując?

[wydanie nr 21] Joanna Hendzel

Metafory komputerowe w e-kursach

[wydanie nr 21] Emma Kusztina, Przemysław Różewski, Walery Susłow, Tomasz Królikowski

Czy w gimnazjum jest miejsce dla e-learningu?

[wydanie nr 20] Beata Chodacka

Polski e-learning w opiniach ekspertów cz. I

[wydanie nr 20] Grażyna Penkowska

Internet - medium informacji versus dezinformacji

[wydanie nr 19] Magdalena Szpunar

eTwinning przykładem e-learningu w oświacie

[wydanie nr 19] Elżbieta Gajek

Rola standaryzacji platform w e-learningu

[wydanie nr 19] Kazimierz Waćkowski, Jacek M. Chmielewski

Tablica interaktywna środkiem wspomagającym nauczanie

[wydanie nr 18] Małgorzata Bartoszewicz, Hanna Gulińska

Narzędzie wspomagające personalizację szkoleń e-learningowych

[wydanie nr 18] Piotr Betlej, Maciej Piotrowski

E-studia informatyczne

[wydanie nr 17] Jacek Urbaniec

Relacja z II Konferencji Naukowej Akademia On-line

[wydanie nr 16] Agnieszka Wierzbicka

Przedsiębiorczość dla ambitnych. Jak uruchomić własny biznes (recenzja)

[wydanie nr 16] Bartosz Majewski, Anna K. Stanisławska

Uniwersytet Wirtualny w PJWSTK

[wydanie nr 15] Maria Zając

Studium przypadku: Wirtualny Kampus Wydziału Ekonomicznego UMCS

[wydanie nr 15] Andrzej Wodecki, Małgorzata Grad-Grudzińska, Magdalena Jasińska

E-kształcenie w kolegiach - nowe standardy

[wydanie nr 15] Ewa Lubina

Dyskusja redakcyjna o efektach e-learningu

[wydanie nr 15] Piotr Bołtuć, Marcin Dąbrowski

Takie rzeczy to tylko w erze... e-learningu

[wydanie nr 15] Andrzej Bronk, Anna K. Stanisławska, Marcin Dąbrowski, Jerzy M. Mischke, Aneta Nowak, Adam Pawełczak, Wojciech Zieliński, Jacek Urbaniec, Przemysław Stencel

Wirtualny Kampus UMCS: idea projektu i pierwsze doświadczenia

[wydanie nr 14] Andrzej Wodecki, Małgorzata Grad-Grudzińska, Magdalena Jasińska

Wiosna w NBPortal

[wydanie nr 14] Michał Jabłoński

E-learning jako metoda wspomagająca proces kształcenia

[wydanie nr 14] Anna Maciejewicz, Mariola Cieszyńska

MasterSolution dla e-learningu

[wydanie nr 14] Enrico Korb, Frank K. Seibt

Jagiellońskie kompendium e-edukacji

[wydanie nr 13] Jacek Urbaniec

Podstawy przygotowania kursu języka biznesu online

[wydanie nr 13] Zbigniew Meger, Maja Zawierzeniec

Pokolenie m-learningu - nowe wyzwanie dla szkoły

[wydanie nr 13] Lechosław Hojnacki

Jeśli blended learning na uniwersytecie, to jaki? Dyskusje o...

[wydanie nr 13] Aneta Nowak, Wojciech Zieliński, Anna K. Stanisławska, Andrzej Wodecki, Jacek Urbaniec, Przemysław Stencel, Andrzej Bronk, Ryszard Maciołek, Jerzy M. Mischke

Wspomaganie multimedialne studiów podyplomowych

[wydanie nr 12] Andrzej Samek

Kooperatywne uczenie się w warunkach e-learningu

[wydanie nr 12] Zbigniew Meger

E-learning - badanie potrzeb nauczycieli

[wydanie nr 11] Elżbieta Gajek

Ewolucja języka edukacji zdalnej

[wydanie nr 11] Ewa Lubina

O stylach uczenia się i I-edukacji

[wydanie nr 11] R. Robert Gajewski

Wykorzystanie możliwości e-learningu w kształceniu i dokształcaniu inżynierów

[wydanie nr 10] Sylwester Markusik, Aleksander Bułkowski

Seminarium Academia online 6 maja 2005

[wydanie nr 10] Maria Zając

Nowe formy dydaktyczne z Pearson Education

[wydanie nr 10] Katarzyna Turek

Wirtualne Campusy - nowy wymiar edukacji

[wydanie nr 9] Marcin Dąbrowski

Pomoc online jako element wspomagający naukę techniki cyfrowej

[wydanie nr 9] Krystyna Noga, Marcin Janowski

eTEN elektroniczne usługi dla wszystkich

[wydanie nr 9] Joanna Tabor

Wybrane elementy e-edukacji w Uniwersytecie Gdańskim

[wydanie nr 9] Grażyna Penkowska

Elementy kształcenia na odległość wspomagające studia

[wydanie nr 7] Agnieszka Czerwińska, Michał Łabędzki, Zbigniew Wiśniewski

(Nie)potrzebne kursy metodyki nauczania online?

[wydanie nr 7] Elżbieta Gajek

E-learning z perspektywy nauczyciela

[wydanie nr 5] Maria Zając

Nauczanie języków online

[wydanie nr 4] Elżbieta Gajek

Studia przez internet - moje doświadczenia

[wydanie nr 3] Wojciech Zieliński

E-learning na studiach dziennych

[wydanie nr 3] Zbigniew Osiński

okladka big pobierz pdf

Data wydania: 2023
wersja online: ISSN 1731-7428
wersja drukowana: ISSN 1731-6758

info Artykuły naukowe zawarte w niniejszym czasopiśmie są recenzowane.