Archiwum

Wyszukaj artykuł

  • Wed┼éug kategorii
  • Po nazwisku autora

Self-efficacy and psychological well-being of teachers

[wydanie nr 90] Agnieszka Lipińska-Grobelny, Marta Narska

Fostering critical thinking skills among future teaĐühers

[wydanie nr 86] Irina Dubrovina, Liudmyla Milto, Leyla Sultanova

Born to Code. An Interview with Olivier Crouzet from School 42 in Paris

[wydanie nr 82] Olivier Crouzet, Maria Zaj─ůc

The Role of Motivation in the Self-education of Future Teachers

[wydanie nr 80] Irina Dubrovina, Kateryna Horash, Tetiana Radzivil, Tatiana Oliynyk

Strategies of university social responsibility

[wydanie nr 77] Paulina Legutko-Kobus, Ewa Jastrz─Öbska, Tomasz J. D─ůbrowski, Halina Brdulak

okladka big pobierz pdf

Data wydania: 22 grudnia 2021
wersja online: ISSN 1731-7428
wersja drukowana: ISSN 1731-6758

info Artyku┼éy naukowe zawarte w niniejszym czasopi┼Ťmie s─ů recenzowane.