Archiwum

Wyszukaj artykuł

  • Wed┼éug kategorii
  • Po nazwisku autora

Self-efficacy and psychological well-being of teachers

[wydanie nr 90] Agnieszka Lipińska-Grobelny, Marta Narska

Fostering critical thinking skills among future teaĐühers

[wydanie nr 86] Liudmyla Milto, Leyla Sultanova, Irina Dubrovina

Born to Code. An Interview with Olivier Crouzet from School 42 in Paris

[wydanie nr 82] Maria Zaj─ůc, Olivier Crouzet

The Role of Motivation in the Self-education of Future Teachers

[wydanie nr 80] Tatiana Oliynyk, Irina Dubrovina, Kateryna Horash, Tetiana Radzivil

Strategies of university social responsibility

[wydanie nr 77] Tomasz J. D─ůbrowski, Halina Brdulak, Paulina Legutko-Kobus, Ewa Jastrz─Öbska

okladka big pobierz pdf

Data wydania: 7 lipca 2021
wersja online: ISSN 1731-7428
wersja drukowana: ISSN 1731-6758

info Artyku┼éy naukowe zawarte w niniejszym czasopi┼Ťmie s─ů recenzowane.