Zmiany funkcji nauczyciela w nauczaniu na odległość

Komentarze do artykułu:

nowe wyzwanie dla nauczycieli, szczególnie dla tych, którzy lubią wyzwania a nie lubiarutyny w swojej pracy.

Życie codzienne i zmieniająca się rzeczywistość stawia przed nauczycielem ciągle nowe wyzwania. Aby im sprostać musimy uczyć się przez cały okres pracy zawodowej. Młodzi nauczyciele dostosują się do obecnych potrzeb, ale są nauczyciele po 50-tce, którym trudno jest opanować technologie informacyjne i chociażby wyobrazić sobie pracę z uczniem inaczej niż "twarzą w twarz"

Wyzwanie dla tych którzy lubią praktykować i lubią ciągłe zmiany ale dla nauczycieli starszej daty to trudny orzech do zgryzienia!!!

Z pewnością nauczanie na odległość ma przed sobą przyszłość.w związku z tym ogromna rola nauczyciela przygotowanego w tym kierunku i poważne wyzwania.

Uczenie się na udległość ma swuje zalety ale także i ograniczenia.Weryfikacja wiedzy nadal odbywa się starymi metodami.

Uważam,że jest to realne do wykonania, ale czasem stare metody dają lepsze wyniki.Oczywiści trzeba iść z duchem czasu i próbować tego co niesie przyszłość.

Niewątpliwie wobec ogromnej presji otaczającej nas zewsząd informatyzacji rola nauczyciela powinna iść w kierunku ciągłego podnoszenia kwalifikacji w tym zakresie.

Czy uważacie , że nauczanie zdalne znajdzie swoje miejsce w placówkach przedszkolnych?

Nauczanie na odległość jest nieuniknione.Popieram jednak w tej kwestii danutę.n

Nauczanie na odległość to doskonała forma wymiany doświadczeń.

Nauczanie na odległość to nie nowość, W Australii, gdzie poza miastem domy oddalone są o kilometry dzieci dopiero uczęszczają do liceum, a do tej pory uczą się w domu. Teraz dzięki nowym technologią jest to łatwiejsze, można prowadzić lekcje interaktywne dla większej liczby dzieci i itp.

Dodaj komentarz

captcha

działanie 2

 
  Weź udział w dyskusjach komentujących inne artykuły:
okladka big pobierz pdf

Data wydania: 4 października 2004 r.
wersja online: ISSN 1731-7428
wersja drukowana: ISSN 1731-6758

info Artykuły naukowe zawarte w niniejszym czasopiśmie są recenzowane.