E-edukacja postindustrialna - recenzja

Komentarze do artykułu:

Publikacja wygląda na interesującą, pomimo braku danych z badań chociażby ilościowych świadczących za modelem wspólnotowym. Za dużo w niej myślenia życzeniowego i ograniczonego zresztą do amerykańskich realiów. Także, powielanie pewnych błędów definicyjnych o technologiach. Web 3.0 to bynajmniej nie Second Life i doświadczanie treści za pomocą awatara! Samo słowo Web kryje już w sobie właściwe odniesienie do serwisu usług HTTP - potocznie zwanych Web. Dobrze co jakiś czas przypomnieć sobie, że można uczyć inaczej, ale budowanie w dialektyczny sposób kolejnych teorii zawsze prowadzi do niezdrowej skrajności. Prawda "jak uczyć" w sieci leży raczej gdzieś pośrodku. Pozdrawiam

Dodaj komentarz

captcha

działanie 2

 
  Weź udział w dyskusjach komentujących inne artykuły:
okladka big pobierz pdf

Data wydania: 5 października 2010 r.
wersja online: ISSN 1731-7428
wersja drukowana: ISSN 1731-6758

info Artykuły naukowe zawarte w niniejszym czasopiśmie są recenzowane.