Źródła efektywności przekazu marketingowego w serwisach społecznościowych

Komentarze do artykułu:

Uważam, że słowo efektywność jest tu nadużywane. Co najwyżej można mówić o skuteczności, skoro nie bierze się pod uwagę nakładów na prowadzone działania. Generalnie irytuje mnie, że głównym argumentem za kampaniami w social media jest to, że inni tak robią. Cieszy mnie zatem, że tu zostały przedstawione pewne badania. Chociaż fakt, że były realizowane przez Facebook trochę obniża ich wiarygodność.

Dziękuje za komentarz.Efektywność została użyta w artykule nieprzypadkowo. Skuteczność bowiem odnosi się do osiągnięcia określonych, zamierzonych celów. Natomiast w artykule chciałem pokazać bardziej różnorodny efekt działań marketingowych w zależności od zastosowanej formy przekazu. Co do uczestnictwa Facebooka - proszę zauważyć, że występuje on w badaniu w konsorcjum z Nielsen Company. Konstrukcja badania (zasięg, czas, szczegółowość danych) wymagała wsparcia serwisu społecznościowego.

Szanowny Panie Profesorze. W swoim artykule zacytował Pan trzy analizy (wykresy) z trzech komercyjnych badań marketingowych. Powinno być odwrotnie - to firmy komercyjne powinny cytować i wykorzystywać wyniki Pańskich badań, czego Panu serdecznie życzę.

Dodaj komentarz

captcha

działanie 2

 
  Weź udział w dyskusjach komentujących inne artykuły:
okladka big pobierz pdf

Data wydania: 5 października 2010 r.
wersja online: ISSN 1731-7428
wersja drukowana: ISSN 1731-6758

info Artykuły naukowe zawarte w niniejszym czasopiśmie są recenzowane.