Wdrażanie systemu zdalnego nauczania jako proces wprowadzania zmian w uczelni

Komentarze do artykułu:

NAJKRÓTSZY KOMENTARZ Kiedy na przełomie drugiego i trzeciego tysiąclecia przygotowywałem się nieformalnie do prowadzenia zajęć akademickich w Internecie korzystając z "sali treningowej" nieistniejącego już dzisiaj "Polish Slavic Club" na Yahoo!, wielokrotnie odczuwałem nieodpartą chęć sięgania po krzepiące utwory literatury rodzimej i obcej. Niektórymi pozycjami tego wyboru dzieliłem się z innymi internautami. Podejmując próbę analizowania sformułowań z cennego opracowania Ingrid Schönwald (takich np. jak: "jaka infrastruktura informatyczna jest aktualnie przeznaczona do zastosowania w kształceniu na odległość?", "stworzenie systemu motywacyjnego dla innowacyjnego środowiska nauczania", "Zasadniczym elementem systemu są narzędzia stymulujące konstruktywne i samodzielne organizowanie procesu uczenia się, co może kolidować z tradycyjnymi oczekiwaniami studentów, aby mówiono im, jakie zagadnienia muszą przygotować na egzamin."), pomimo tego, iż nie dotyczą one Polski, ale krajów niemieckojęzycznych, nie mogłem się oprzeć pokusie pójścia za radą "Ha! Lepiej nie mówmy o tym. To boli." (1783 Wielka nuda w społeczności 01/09/2000 12:53 am EST, TadFromPoland -- http://www.geocities.com/tadfrompoland/floor20a.html , obecnie z treścią komunikatu #1783 można się zapoznać pod adresem http://www.icpnet.pl/~lemant/tad/bbs1783.htm ). Gdyby jednak tylko ktoś skomentował, że to wszystko, co opisała Ingrid Schönwald, dotyczy RÓWNIEŻ Polski i że POWINNIŚMY o tym pomówić... ;-) Pozdrawiam, Tad http://www.geocities.com/tadfrompoland/

Dodaj komentarz

captcha

działanie 2

 
  Weź udział w dyskusjach komentujących inne artykuły:
okladka big pobierz pdf

Data wydania: 16 lutego 2004 r.
wersja online: ISSN 1731-7428
wersja drukowana: ISSN 1731-6758

info Artykuły naukowe zawarte w niniejszym czasopiśmie są recenzowane.