E-learning - szansa, konieczność czy chwilowa moda? - relacja z seminarium

Komentarze do artykułu:

Jestem nauczycielką technologii informacyjnej w dużej szkole ponadgimnazjalnej typu zawodowego w powiatowym miasteczku w woj. suwalskim. Ukończyłam studium podyplomowe z zakresu przygotowania n-li do kształcenia na odległość. W pracy z moimi uczniami wprowadzam metodę nauczania za pomocą e-learningu, przygotowując od czasu do czasu materiały na platformie e-learningowej lub testy sprawdzające przyswojoną wiedzę. Próbuję przekonywać koleżanki i kolegów do stosowania tej metody w nauczaniu różnych przedmiotów, gdyż w mojej szkole każda pracownia posiada dostęp do Internetu i komputer, a projektor z ekranem można wypożyczyć na lekcję. Poza tym istnieje również Centrum Multimedialne. Niestety trudno jest zmienić sposób myślenia i przyzwyczajenia nauczycieli, szczególnie tych z dłuższym stażem i przestawić ich na takie innowacyjne prowadzenie lekcji.

Dodaj komentarz

captcha

działanie 2

 
  Weź udział w dyskusjach komentujących inne artykuły:
okladka big pobierz pdf

Data wydania: 12 grudzień 2008 r.
wersja online: ISSN 1731-7428
wersja drukowana: ISSN 1731-6758

info Artykuły naukowe zawarte w niniejszym czasopiśmie są recenzowane.