Podstawy e-learningu. Od Shannona do konstruktywizmu

Komentarze do artykułu:

Dość dobrze została uporządkowana problematyka e-learningu. Jednakże co do "transmisji wiedzy", nie należy zakładać istnienia takowej, chyba że jest to swoisty skrót myślowy, dotyczący całego kompleksu operacji transmisji i myślenia. Występuje z pewnością transmisja informacji, która może stać się wiedzą i to przy uwzględnieniu w procesach kształcenia, którą stronę zmodyfikuje: rzeczową, osobowiściową czy obydwie. W tego typu opracowaniach najczęściej pomija się znaczenie czynników kulturowych, które mają wpływ na tzw. "transmisję wiedzy".

Polecam - artykuł godny uwagi.

Czytałam. Polecam.

Dodaj komentarz

captcha

działanie 2

 
  Weź udział w dyskusjach komentujących inne artykuły:
okladka big pobierz pdf

Data wydania: 4 października 2006 r.
wersja online: ISSN 1731-7428
wersja drukowana: ISSN 1731-6758

info Artykuły naukowe zawarte w niniejszym czasopiśmie są recenzowane.