Kooperatywne uczenie się w warunkach e-learningu

Komentarze do artykułu:

CSCL NA FORUM E-MENTORA Mieliście już okazję przekonać się o tym jak działa urządzenie "Wpisz adres e-mail, aby otrzymywać powiadomienia o nowych komentarzach do tego artykułu" zamieszczone m.in. u góry strony pod adresem http://www.e-mentor.edu.pl/komentarze.php ? Postanowiłem przekonać się o tym na przykładzie Zbigniewa Megera. Okazją do tego jest ukazanie się w tym roku również na naszym rynku księgarskim książki Alana Clarkea z 2004 roku o e-learningu ( http://www.wkl.com.pl/e-learning-nauka-na-odleglosc,1,2,441 ). Jej rozdział ósmy koresponduje bezpośrednio z problemami zasygnalizowanymi przez Zbigniewa Megera. Odwołując się raz jeszcze do strony pod adresem http://www.e-mentor.edu.pl/komentarze.php , chciałbym w związku ze sformułowanym na niej odredakcyjnym pragnieniem "Mamy nadzieję, iż forum stanie się miejscem do ogólnoakademickiej dyskusji nt. problematyki podejmowanej w piśmie" zapytać, jakie Waszym zdaniem miejsce w problematyce "Kooperatywne uczenie się w warunkach e-learningu" zajmuje wskazany przez Clarkea na stronach 170-171 problem "Seminaria i konferencje online"? Czy nasze wspólne, nieograniczone w czasie dyskusje, mogłyby rzeczywiście osiągnąć tutaj taki seminaryjny poziom?

Dodaj komentarz

captcha

działanie 2

 
  Weź udział w dyskusjach komentujących inne artykuły:
okladka big pobierz pdf

Data wydania: 12 grudnia 2005 r.
wersja online: ISSN 1731-7428
wersja drukowana: ISSN 1731-6758

info Artykuły naukowe zawarte w niniejszym czasopiśmie są recenzowane.