AAA

Aktualności

Najnowsze informacje nt. e-edukacji i ICT

Onet: 150 mln chińskich uczniów skorzysta z polskiej technologii edukacyjnej

Zaawansowane technologie tworzone przez trójmiejską spółkę Young Digital Planet dla branży edukacyjnej dotrą do 150 mln chińskich uczniów - poinformowała firma. Spółka oficjalnie rozpoczęła współpracę z chińskim wydawnictwem People's Education Press.

Rzeczpospolita: Rząd nie zdąży z e-podręcznikiem

Elementy cyfrowych książek mają powstawać co najmniej do 24 sierpnia. MEN twierdzi, że już tydzień później będą korzystać z nich uczniowie.

Grupa PZU nagrodzona za program rozwoju menedżerów

Grupa PZU otrzymała nagrodę HR INNOVATOR 2015 za projekt Inspiratorium Menedżer 2.0 - grywalizacja w rozwoju przywództwa. Nowatorskie przedsięwzięcie jest połączeniem stacjonarnych szkoleń kadry menedżerskiej z aktywnościami pracowników na platformie gamifikacyjnej i nowoczesnymi metodami edukacyjnymi online.

Interklasa: Popularnonaukowy portal Uniwersytetu Jagiellońskiego

Uniwersytet Jagielloński stworzył portal poświęcony popularyzowaniu badań i osiągnięć naukowych swoich pracowników: www.nauka.uj.edu.pl. Witryna ta ma być uzupełnieniem głównej strony uczelni i stanowić źródło dla osób poszukujących rzetelnej wiedzy naukowej.

EducationDrive: Arts education goes MOOC

A new platform, Kadenze, was designed to handle the needs of creative arts courses. The latest MOOC platform to launch requires instructors to fly out to L.A. to film their lectures. Each course is assigned a director, producer, designer, writer, musician, video editor, and customer relations liaison. The level of attention paid to production makes clear it is artists who are behind the venture — as they should be. Kadenze is a MOOC platform for the creative arts.

Więcej doniesień z najważniejszych wydarzeń w e-learningu i ICT dostępnych jest w serwisie: wioska.net - codziennie nowe informacje nt. e-edukacji.

 

  • Najnowsze informacje nt. e−edukacji i ICT

Komentarze

Nie ma jeszcze komentarzy do tego artykułu.

dodaj komentarz dodaj komentarz